Opstart probleem AMT/Unitor OSX - Gefixt'd,

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Lid sinds
16 februari 2005
Berichten
4.976
Locatie
België
Yesss,

eindelk zou de AMT en Unitor altijd vd eerste keer moeten opstarten op OSX,
Dat was een heel lastig pronbleem, de AMT zelfs 3x opnieuw power off/on


ik denk dat er nog midi routing settings in de AMT om in stand alone mode te werken,stonden,


Da's wel lastig om de AMT8 te configuren,
ik doe dat met een witte macbook op XP, en sounddiver free voor de unitor/amt

Soms herkend XP de AMT niet,, en worden de amt midi poorten toch wel weergegeven,, maar soundiver free voor de unitor werkt dan toch niet, heel verwarrend

Dan moet ik met regedit alles van 'emagic' verwijderen, en de AMT8 win driver opnieuw installeren,

De unitor als 2de midi device,,, heb ik nog niet opnieuw kunnen instellen,
omdat dan de serial link cable moet omgedraait worden,, denk 'k toch,, en de AMT z'n DB9 out naar de Unitor, niet de mac serial poort als out

okey, heel heel goe,,
 
Ik heb een oude Powermac met Mac OS 9 (of 8.6?) draaien perfect voor deze reden :)

kan geen RS-232 en USB combineren op zelfde unit, dus als je doorlust moet je van USB naar RS-422, op de volgende unit naar een derde unit RS-232, dan weer RS-422 , etc..

Verder heb ik wel geen flauw idee wat je vraag of probleem is :)
 
ja, mannen,, t is erg dat de wereld zo linker hh dom is,,

mijne uitleg is heel duidelk,,

... Ge/ of ik / moest die midi poort matrix vd amt in z'n stand alone werking, kunnen instellen, en da kan ik alleen met sounddiver free op xp,,
 
Laatst gewijzigd:
tja,
ik moest eerder weten dat/dat opstart probleem met de AMT en Unitor
die tegelijk aangesloten is op OSX, aan de stand alone midi In/out routing preset lag, waarschijnlk zelfs midi loops,


Ik kan die standalone matrix setting alleen (met een witte macbook) op xp met sounddiver free instellen,,
Dat alternatief amt/unitor config prog op osx werkt ni, die saved de default preset 1 ni weg,, of mss ni bij mij alleen


nu tja, die problemen, kwamen een jaar terug door de amt usb stekker er uit te trekken toen soundiver nog draaide
Da's typische een xp probleem denk 'k,,
eeuwig durende driver errors, bij het niet correct afsluiten van usb device

Op een ander witte macbook werkt de amt/unitor wel perfect,

En er zijn dan ook nog eens zoveel mogelkheden van serial link cable,,


't is ni simple, als't ni vanzelf van de eerste keer werkt


Dus nu werken met de andere witte macbook,
en image terug zetten van die defecte,, als ik dat nog heb,,

image maken van die goeie die werkt

En ik heb de unitor die geen usb poort heeft, z'n stand alone thru/merger matrix settings allemaal af kunnen zetten,

okey,

tja, 'audiocollage' reageert elke keer op het woord 'midi' op synthforum denk 'k, ben ik zeker van,,

okeyy,
 
Back
Top