• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Emagic AMT-8

Prijs
75 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

dnode

Nieuwkomer
Lid sinds
24 januari 2010
Berichten
22
Emagic AMT-8

Zeer lichte gebruikssporen op het frontpaneel, de behuizing ziet er uit als nieuw. Er zijn geen Windows 64-bits drivers, maar een goede vriend heeft drie van deze machines al jaren draaien op OS X (ook ARM of M, hoe zeg ik dat?) en vertelde me dat er ondersteuning vanuit Apple is. Van de 'unterwebz' heb ik begrepen dat ie het onder Linux ook perfect doet.

Ik heb geen Apples, de AC-adapters groeien mij niet op de rug en die zit er dus niet bij, dus: getest met AC-adapter en de machine gaat gewoon aan en doet net of ie KITT is als welkomst-riedeltje (zie foto). Je hebt een AC/AC adapter nodig, 9VAC, minimaal 900mA. De 'unterwebz' suggereert dat een adapter van 9VDC ook werkt, maar ik heb dit niet getest en wil dit niet bevestigen. Als gewenst kan ik dit testen, maar ik kan dus alleen zien of ie aan gaat.

Vraagprijs: €75

Verzending middels PostNL (tegen kosten) of op te halen in Utrecht.
 

Attachments

  • amt_1.jpg
    amt_1.jpg
    60,5 KB · Bekeken: 90
  • amt_2.jpg
    amt_2.jpg
    76,1 KB · Bekeken: 70
  • amt_3.jpg
    amt_3.jpg
    53,2 KB · Bekeken: 69
Back
Top