Hallo

skarmaraka

Nieuwkomer
Lid sinds
29 april 2024
Berichten
2
Locatie
Amsterdam
Hallo iedereen op Synthforum!

Ik ben super enthousiast om me aan te sluiten en kan niet wachten om alles over muziek met jullie te delen! Een beetje over mijzelf—ik ben absoluut gepassioneerd over muziek en de apparatuur die het tot leven brengt. Of het nu synthesizers, mixers of iets is dat een beat kan creëren, ik ben er helemaal weg van!

Ik ben lid geworden omdat ik graag van anderen wil leren, mijn eigen ervaringen wil delen en gewoon deel wil uitmaken van een gemeenschap die begrijpt waarom muziek zo transformerend is. Ik kijk ernaar uit om onze favoriete nummers te bespreken, tips uit te wisselen over de beste apparatuur die er is en gewoon te geek out over nieuwe releases en klassieke hits.

Wat betreft mijn eigen setup, ik heb een mix van analoge en digitale synthesizers, en ik maak al een paar jaar muziek. Mijn favoriete artiest verandert constant, maar op dit moment ben ik echt into elektronische en experimentele geluiden.

Ik ben hier om te verbinden, te leren en bij te dragen. Ik kan niet wachten om jullie allemaal beter te leren kennen en wat muziekmagie te laten gebeuren!

Proost!
 
Back
Top