Hallo :))

Kernkraft

Nieuwkomer
Lid sinds
31 december 2022
Berichten
4
Locatie
Gelderland
Hallo muziek-liefhebbers,

Ik ben ontzettend blij dat ik deel mag nemen aan deze forum. Ik produceer muziek sinds m'n 13e, maar de afgelopen jaar of twee neem ik het een stuk serieuzer (ik ben nu 20). Ik ben zelf een enorme Techno fanaat, luisterend naar artiesten zoals Klangkuenstler, Dax J, Brutalismus 3000, maar ook naar de helden als Jeff Mills en Miss Djax. En vanwege de origine van Techno ben ik meer en meer geïnteresseerd geraakt in het gebruiken van hardware synthesizers in mijn producties. Ik ben zeker geen professional in productie en synthese; ik heb namelijk nog veel te leren. Maar ik blijf het een leuk proces vinden. En natuurlijk wil ik zo veel mogelijk leren. Verder ken ik wel de basis principes van productie en synthese en kan ik al wel tracks maken en geluiden designen. Dus een rookie ben ik niet ;)

Op deze forum hoop ik graag al mijn vragen te kunnen stellen over synth apparatuur, productie tips etc. Ik heb het gevoel dat dit de juiste plek is en daarnaast lijkt het me leuk om met synth gebruikers in gesprek te raken!
 
Back
Top