Iemand ervaring met Volt Music Store Rotterdam?

K heb er net een b stock synth besteld. Die kwam zogezegd van novation hun warehouse en werd dan. Erstuurd naar de winkel en dan naar mij. Krijg ik vandaag bericht dat ie gaat verstuurd worden naar de winkel. Ik antwoord, omdat ik m vorige week donderdag al betaald had, teleurgesteld dat ie over t weekend nog niet op weg was naar de store. Nu laat men me weten dat ie rechtstreeks naar me komt ipv de store, ze konden t adres van ontvanger nog updaten. Ik hoop m deze week te ontvangen, niet dat ik ermee aan de slag ga, maar volgende week bellen ze me ervoor uit bed want nachtwerk.

Die warehouse is blijkbaar omdat hun winkel te klein is, dat t daar staat. Maar,waarom ze niet antwoorden of dat dan in NL is (nee dus wed ik) en doen alsof t hun warehouse is en toch ook die van novation, blijft lekker vaag.

Anyways die syntrx2 had ik via hun en dat kwam goed… enkel bitter dat ie niet anoniem verpakt was, en nog liever doos in doos. Straf dat de doos geen schade had, met die mooie print op.
 
De synth is geleverd zonder accesoires na veel berichten. Het heeft een week geduurd voordat ie verzonden werd. Uit Nederland dan nog. Vermits hier in de advertentie geen sprake over was maar de chat wel vriendelijk, gaf ik miys wrang gevoel een feedback van 4/5 sterren. Nu zie ik dat ik als koper 3 sterren krijg ondanks ik direct heb betaald en hij me heeft bedankt voor mijn geduld.

Ik heb gevraagd waarom ik 3 sterren krijg. Ik denk dat t de laatste keer was ik er kocht. Het voelde telkens risky en het is nu zo n beetje bevestigd dat mijn voorgevoel terecht was.

Het gebrek aan actief info delen. Werkpuntje, als je meeleest. Maar wat wist je al.
 
Ik wou nog reageren via reverb maar heb telkens mijn reply gedelete.
Ik ga t samenvatten: ik koop er niks meer. Mooie prijzen zijn me de stress en irritatie niet waard.
De reply 'wij doen ons best en je bent nog niet tevreden, die prijs was heel goed' - Slecht communiceren en erna wat lieve woordjes maken me enkel boos. Ik ben geen 20er meer hé, ik verwacht service en info. Ik verwacht premium verpakt spul. Als ze na een weekend de indruk geven niet eens te kunnen garanderen of ie die week wel gaat aankomen... En je de week erop niet thuis bent... En ze de vorige levering gewoon in een onbeschermde doos op je dorpel voor de deur achterlaten, djeezus, ik kreeg stress.
Ik verstuur deftig verpakt, deftige foto's vd gear en geef feedback ivm verzending, vermoedelijke aankomst en ik verwacht andersom t zelfde. Geen vaag gedoe.
Klaar mee.

En ja die summit zat in een polybrute synth doos waar heel duidelijk je mensen mee op gedachten brengt onderweg naar mijn woonkamer, want was totaal te zien. Ze was bovendien beschadigd op 2 plaatsen, gelukkig niet te erg om binnen een probleem te zijn. En ja ik neem altijd foto's in zo'n geval voor ik de doos open.
IMG_0934.jpeg
 
Laatst gewijzigd:
Dat ze 45 min later nog een keer antwoorden, dat als ze me verkeerd begrepen hebben ze hun sterren voor me aanpassen is te laat. Geef me maar 3 sterren, what ever. Het gaat hen meer pijn doen dan mij, ik shop wel elders
 
Heeft er toevallig nóg iemand slechte ervaringen met De Tuba Koning uit Aarle Rixtel?
 
Ik wou nog reageren via reverb maar heb telkens mijn reply gedelete.
Ik ga t samenvatten: ik koop er niks meer. Mooie prijzen zijn me de stress en irritatie niet waard.
De reply 'wij doen ons best en je bent nog niet tevreden, die prijs was heel goed' - Slecht communiceren en erna wat lieve woordjes maken me enkel boos. Ik ben geen 20er meer hé, ik verwacht service en info. Ik verwacht premium verpakt spul. Als ze na een weekend de indruk geven niet eens te kunnen garanderen of ie die week wel gaat aankomen... En je de week erop niet thuis bent... En ze de vorige levering gewoon in een onbeschermde doos op je dorpel voor de deur achterlaten, djeezus, ik kreeg stress.
Ik verstuur deftig verpakt, deftige foto's vd gear en geef feedback ivm verzending, vermoedelijke aankomst en ik verwacht andersom t zelfde. Geen vaag gedoe.
Klaar mee.

En ja die summit zat in een polybrute synth doos waar heel duidelijk je mensen mee op gedachten brengt onderweg naar mijn woonkamer, want was totaal te zien. Ze was bovendien beschadigd op 2 plaatsen, gelukkig niet te erg om binnen een probleem te zijn. En ja ik neem altijd foto's in zo'n geval voor ik de doos open.Bekijk bijlage 3847779
Zo versturen is gewoon idioot
 
Heb er meerder malen op de website gekeken, maar als ik het zo lees zal ik er niet snel kopen.
Met zulke prijzen is het waarschijnlijk ook grijze import. Let daar dan wel op wanneer je gebruik wil maken van je garantie.
 
Heb er meerder malen op de website gekeken, maar als ik het zo lees zal ik er niet snel kopen.
Met zulke prijzen is het waarschijnlijk ook grijze import. Let daar dan wel op wanneer je gebruik wil maken van je garantie.
heb dat niet ervaren bij kopen van een RME geluidskaart, kon gewoon registreren bij RME, scheelde me 200 euro, heb m wel opgehaald, zal wel iets mis mee zijn qua regels maar had ik dus geen last van. ik zou er zo weer kopen als me dat flink zou schelen.
 
Binnen de EU loopt dat vaak wel los, zeker met oosteuropee bedrijven. Ik heb mijn servicevragen/reparaties altijd direct met de fabrikanten geregeld in plaats van via de verkoper.
 
Afhankelijk van het merk, product en prijsverschil zou ik het risico wel nemen,
maar omdat ik zelf al eens tegen een muur liep met een garantieaanvraag via grijze import ben ik er toch voorzichtig mee.
 
Afhankelijk van het merk, product en prijsverschil zou ik het risico wel nemen,
maar omdat ik zelf al eens tegen een muur liep met een garantieaanvraag via grijze import ben ik er toch voorzichtig mee.
Dat betekend dat je er dan liever alleen goedkopere dingen koopt die makkelijk te repareren zijn.
Of juist eigen ontwerpen uit Oost Europa die ze zelf ook makkelijk kunnen repareren.
Alleen al kijkend naar wat IC`s kosten en een eindproduct blijkt daar toch nog heel veel tussen te zitten om de zaak draaiende te houden. En als ik daar eens in de buurt ben ga ik geen Engels spreken. Engels en Oost Europianen daar heb ik een slecht ervaring mee.
 
Back
Top