Iemand ervaring met Volt Music Store Rotterdam?

spdk

ech wel
Lid sinds
21 januari 2002
Berichten
3.279
Locatie
Utrecht
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand wel eens iets aangeschaft heeft bij Volt Music Store in Rotterdam. Ik had er nog nooit van gehoord, is het een nieuwe winkel?

 
Ben er een paar keer binnen geweest. Vriendelijke lui, kleine winkel die de ruimte deelt met een fietsenshop.
Best wat synths in de winkel, ook wat vintage spul.
Heb er een uurtje met syntrx gespeeld, toch niets voor mij.

Kan me niet voorstellen dat ze alles op voorraad hebben, dus wel handig om levertijden op te vragen.(in het engels, wnat ze spreken geen NL)
 
als je op Riga zoekt vind je vast info hier op t forummmm
 
Ja die gast komt inderdaad uit Letland of zo. Wel eens kabels gekocht. Duidelijk wel een synth freak.
 
Trommelmachines

"Trommelmachines" komt niet echt overtuigend over😂
deze trommelmaschine wel hoor! Nondeju! Weet nog dat ik het dubbel album kocht (bij Fish fynil in Den Haag) alleen voor dit nummer…

 
Klinkt goed, bedankt voor de reacties.
 
In het verleden heb ik hier weleens gepost over een wat mindere ervaring met Volt, maar ik bestelde er gisteren een Elta PF3 Polyvoks filter (via Reverb) voor een zeeeer scherpe prijs en die werd vandaag al geleverd. Dus nu ben ik ook fan.
 
Ff een tip Op Reverb staan bij Volt lagere prijzen dan op de Volt site. Zag een item en dat prijs verschil was beste aanzienlijk
 
top zaak. Even langsgaan! Leuk om al die synths aan te raken . Al hun Erica synths spul is goed geprijsd omdat ze daar goeie contacten mee hebben.
 
Ff een tip Op Reverb staan bij Volt lagere prijzen dan op de Volt site. Zag een item en dat prijs verschil was beste aanzienlijk
Klopt. Het Polyvoks filter was op Reverb €249 en op de site €299.
 
Wat deze winkel betreft: de Solar 42 kan je preorderen, maar het lijkt me dat je het volledige bedrag meteen vooruit moet betalen. Het is toch een aanzienlijk bedrag, dus in die zin: iemand enige ervaring mee? Of is het echt een synth die énkel "per bestelling" wordt gemaakt gezien het toch wel unieke karakter?
 
Ben er een paar keer binnen geweest. Vriendelijke lui, kleine winkel die de ruimte deelt met een fietsenshop.
Best wat synths in de winkel, ook wat vintage spul.
Heb er een uurtje met syntrx gespeeld, toch niets voor mij.

Kan me niet voorstellen dat ze alles op voorraad hebben, dus wel handig om levertijden op te vragen.(in het engels, wnat ze spreken geen NL)
Wel geweldig dat dit nog kan!
 
Wat deze winkel betreft: de Solar 42 kan je preorderen, maar het lijkt me dat je het volledige bedrag meteen vooruit moet betalen. Het is toch een aanzienlijk bedrag, dus in die zin: iemand enige ervaring mee? Of is het echt een synth die énkel "per bestelling" wordt gemaakt gezien het toch wel unieke karakter?
Als je bij Elta direct wilt kopen moet je ook intekenen/vooruitbestellen en vooraf betalen. Op dit moment worden ze voor zover ik weet telkens om de zoveel weken/maanden in kleine batches gemaakt die al uitverkocht zijn voor ze de doos in gaan. Wellicht dat ze op termijn 'op de plank' komen te liggen bij winkels, maar ik geloof niet dat dat nu al het geval is.
 
Als je bij Elta direct wilt kopen moet je ook intekenen/vooruitbestellen en vooraf betalen. Op dit moment worden ze voor zover ik weet telkens om de zoveel weken/maanden in kleine batches gemaakt die al uitverkocht zijn voor ze de doos in gaan. Wellicht dat ze op termijn 'op de plank' komen te liggen bij winkels, maar ik geloof niet dat dat nu al het geval is.
OK - dank je. Hetgeen ik al dacht inderdaad... Wat betreft deze synth: die zal vermoedelijk in massa's op de planken te komen liggen ;)
 
Ik heb even op die Elta gespeeld, bij Volt. Leuk ding.
Het lijkt me zeer tactiel en interactief. Als actieve muzikant - ik speel al enkele decennia piano, niet professioneel weliswaar - lijkt het me een synthesizer waar je een spreekwoordelijke fysische connectie mee kan leggen, dat je "één kan worden met het instrument". Het klinkt esoterisch, maar via een DAW VST plugins 'bespelen' versus deze Solar 42... You get the .

Heb je die in die winkel kunnen bespelen?
 
Back
Top