Dr Mix bezoekt Sequential

Hij speelt tenminste op de instrumenten deskundig ipv dat matig spel van de meesten,zodat ik direct weet een ja of nee.Die uitleg Van Shoedingens en andere onechte 'grootheden' op YT interesseert mij dan bij een eerste kennismaking van een synth geen hol.
 
Laatst gewijzigd:
Ik krijg zo'n telsell gevoel... of call tv... namaak gezelligheid / plezier..

Ik ook wel. Ik denk dat het aan de ene kant iets van ADHD is, maar hij is wel een begenadigd muzikant met veel enthousiasme voor wat hij doet. Die irritante energie is wel iets Youtube achtigs, gelukkig doet niet iedereen het maar je videos zo energiek aanpakken leer je volgens mij op youtube school. Je wilt views en dan ook kijkers vasthouden, en dan moet je iets doen om het verschil te maken.
 
Youtubers proberen vaak iets herkenbaars in hun content te stoppen met meer of minder succes en/of irritatie.
It's good to have your back 😉 enzo...
 
Hij speelt tenminste op de instrumenten deskundig ipv dat matig spel van de meesten,zodat ik direct weet een ja of nee.Die uitleg Van Shoedingens en andere onechte 'grootheden' op YT interesseert mij dan bij een eerste kennismaking van een synth geen hol.
Misschien wel, maar ik vind hem totaal niks.
Loopop is voor mij de beste YouTube-er als ik iets van een synth wil weten
 
Dan hebben we nog:

Andrew Huang

Benn Jordan

Venus Theory.

Wie vind je prettiger dan Dr Mix?
 
Ik heb met ze te doen, ze moeten vanalles doen ivm Yt algoritme dus respect voor dat. Dankzij hun werk zien we toch wel leuke dingen.
 
Ik volg een hoop wetenschappelijke en crafting/teken/schilder/kunst/tutorialkanalen op YouTube en daar schijnt het helemaal niet zo nodig te zijn om jezelf een quirky overdreven popi enthousiaste phony persoonlijkheid aan te meten voor de views, daar gaat het gewoon om de inhoud.

Misschien zijn dat gewoon wat minder verkapte verkopers.
 
Misschien is iedereen anders, ik moet er niet eens aan denken om met m’n hoofd op Yt te staan.. beste is om iedereen in z’n waarde te laten. Je kent hun achtergrond niet.
 
Interessant om een keer de fabriek van Sequential te zien. Wist niet dat het bestukken van de PCB's daar ook gebeurde. Het deel waar hij op de synths speelt heb ik overgeslagen, scheelt weer 5 minuten.
 
is toch cool, Tom Oberheim op de bank en hij speelt wat kaas voor hem?
Vind ook dat dit een er profi video is en hij niet zo vervelend is als gewoon.
Ik ben trouwens ook zo irritant. Maar don't give an F.
 
Katsunori Ujiie ( musictrackjp ), onverstaanbaar maar dan nog, prima synths demos , zeker keer de Yamaha Innovation Road Tour bekijken.
Die iss idd ook top. Was ik vergeten.
 
Ah, ik zie dat Groove Synthesis ook dingen voor Sequential/Oberheim heeft gedaan. Wordt de 3rd Wave dan door Sequential gebouwd? Daar had ik geen idee van.
 
Ja een oud adviseur van Dave heeft het ook tijdens zijn tijd bij sequential al willen doordrukken (wavetables) geloof dat de X wel mede door Collin heet ie geloof ik uit m’n hoofd. (Correct me if i am wrong) tot stand is gekomen.

Daarna is ie dus actief aant werk gegaan voor een nieuwe wavetable Synth. 3th wave
 
Wie vind je prettiger dan Dr Mix?

Matt Johnson. Doet ook aan tellsell, maar is wel lekker rustig om naar te kijken (en luisteren).

is toch cool, Tom Oberheim op de bank en hij speelt wat kaas voor hem?

Tja, maar voor het interview met Tom moet je toch echt lid worden van drmix... 8D
 
Dan hebben we nog:

Andrew Huang - Popi Jopie met rot stem

Benn Jordan - Afgehaakt. Kan alleen nog maar zeiken over dingen

Venus Theory. - Zie Benn Jordan

Wie vind je prettiger dan Dr Mix?
Matt Johnson en nog een paar anderen die met twee handen kunnen spelen.
 
Matt Johnson is cool, J3PO ook, LoopOp maakt uitstekende videomanual-achtige walkthroughs, Nick van SonicState vind ik een goede reviewer, AudioPilz (Bad Gear) vind ik hilarisch (en goede muzikant ook) en da's dan ook aste prik iedere vrijdagavond, Rachel K Collier maakt vaak leuke vids, Dave Ahlund van Roland doet wel goede demo's en Starsky Carr heeft zijn momenten.

De rest van de synthfluencers vermijd ik eigenlijk tenzij ze iets hebben waar ik echt graag meer van wil weten. Meestal omdat ik ze saai of langdradig vind (Tim Shoebridge, BoBeats, Cuckoo), teveel over zichzelf en bijzaken lullen (Benn Jordan, Ricky Tinez) of omdat ze direct mijn irritatiezone binnendringen (Dr. Mix, Andrew Huang, die Jack van Andertons).

De echte vraag is natuurlijk: what happened to Akai Dan?
1710593734752.png
 
Ik vind Dokter mix wel grappig/informatief :okdan:
Hij is een beetje Hyper maar wel relaxt
Samen met Don heb ik van hun veel bijgeleerd!

Mensen kunnen overdrijven...
 
Back
Top