Dr Mix bezoekt Sequential

Spelen kan 'ie zeker ja. Als 'ie zich wat minder aan zou stellen - LIKE!- en de popi Youtuber uit zou (proberen te) hangen -SUBSCIBE!- zou ik hem een stuk beter trekken.
 
Van die gast moet ik altijd een beetje in mijn mond kotsen.
Ik kots mee. Is gewoon een over-acting idioot. Sorry. Check out Blush Response of anders Tim Shoebridge. Voor mij persoonlijk de 2 beste synth demonstrators op YT ! Zeker Blush Response. Een echte synth punk. En ook Jexus (hoewel een beetje op de anchtergrond geraakt) is een top YouTuber
 
Laatst gewijzigd:
Ik kots mee. Is gewoon een idioot. Sorry. Check out Blush Response of anders Tim Shoebridge. Voor mij persoonlijk de 2 beste synth demonstrators ! Zeker Blush Response. Een echte synth punk. En ook Jexus (hoewel een beetje op de anchtergrond geraakt) is een top YouTuber
Katsunori Ujiie ( musictrackjp ), onverstaanbaar maar dan nog, prima synths demos , zeker keer de Yamaha Innovation Road Tour bekijken.
 
Hebben ze Dave Smith uit z'n graf gehaald voor de foto?😇
 
Minder oordelen, tis ook maar een mens. Ik zit lekker met een wijntje te kijken. Volgensmij is ie blij. Good for him.

Iedereen doet z’n ding. Zelfs that synthshow vind ik oprecht terwijl ik dat eerst niet serieus kon nemen. Maar net als Tim Shoebridge, starsky carr.. allemaal net als ons liefhebbers
 
Hij is heel enthousiast, en nu hij ergens te gast is probeert ie zich wat in te houden en vooral belangstellende vragen te tonen. Dat siert m. En inderdaad: MILDHEID, mensen, mildheid. Naar uzelf en naar de ander :luv:
 
Oh, maar ik ben heel mild. Buiten dit gezelschap laat ik me nog een stuk minder genuanceerd uit over cringefluencers :D
 
Zo erg is het toch allemaal niet...? Als Dr Mix een interessant onderwerp behandelt kijk ik er gewoon naar, ondanks dat zijn video's soms wat overdreven overkomen.
 
Tuurlijk valt het allemaal mee, maar wat drama schudt de boel een beetje op. :D
 
Ik krijg zo'n telsell gevoel... of call tv... namaak gezelligheid / plezier..
 
Ondanks zijn talent zit er zo'n onbehaaglijke spanning tussen het zelfvertrouwen en een fragiele onzekerheid bij Dr Mix.

Ben nu 3 weken aan een synth instructie video bezig en moet toegeven dat het minder evident is dan ik dacht. Spreken voor een onzichtbaar publiek, in educatief Engels zonder live feedback of vragen, vertalen in het hoofd, proberen de kijker enthousiast te houden, hopen dat de inhoud en vibe sterk genoeg blijven... Heb dan geopteerd voor een script met professionele VoiceOver en enkel mijn handen gefilmd om alles onder controle te houden, te de-personaliseren en mn ego stiekem te behoeden voor externe kritiek.

Ik vind het wel dapper dat Dr Mix die onzekerheden opzij kan zetten en gewoon zn ding doet, ook al ruikt het gekunsteld. Het legt hem iig geen windeieren.
 
Spreken voor een onzichtbaar publiek,

Ja, das moeilijk, maar hoe meer je het doet, hoe beter je erin wordt. Kijk bv. naar the 8 bit guy of explainingcomputers (1 Mil+ subs ). Ook heel 'gewoon' gebleven zonder overdreven druk gedoe.
Dus rustig blijven ademen ;)
 
Back
Top