Dr Mix bezoekt Sequential

Van die gast moet ik altijd een beetje in mijn mond kotsen, maar ik wil deze video toch ook wel zien. Wat nu?

Weet waar je aan begint...

unnamed----.jpg


Ik bedoel maar... :D
 
Vader Oberheim zit daar ook maar rond te dwalen.Zal waarschijnlijk op een etage wonen.
 
Dat overdrevenheid van hem valt in deze video wel mee. Gewoon kijken
Overleefd! Gaaf om te zien, ik had al wat backstage dingen gezien van Sequential maar nog niet eerder zoveel en het hele assemblageproces.
 
Het is in die video's allemaal wat overdreven, maar Dr Mix geeft wel geregeld inkijkjes binnen bedrijven die je normaal gesproken nooit van binnen te zien krijgt.
 
Van die gast moet ik altijd een beetje in mijn mond kotsen, maar ik wil deze video toch ook wel zien. Wat nu?
Gewoon niet kijken. Irritant
 
Maison pretty boy....

ben blij dat ik niet de enige ben... dacht dat het aan mij lag....
 
Ik vind die gast van White Sea met z’n snake oil nog erger
Gelukkig praat hij vooral over dingen die me weinig interesseren, dus die kan ik makkelijk negeren. Dr. Mix heeft idd vaak leuke bedrijfsbezoeken of vroege previews van nieuwe synths.
 
Ik heb hem ooit in het echt ontmoet en zonder camera er bij is hij best ok.
 
Maar goed, de video dus ... Vooral tof om die fabriek een keer te zien en het proces van onderdelen tot gereed product. De Sequential fabriek is een stuk groter dan ik verwacht had, ik had ooit eens wat beelden gezien maar dat was nog in de tijd van de Prophet '08 en toen waren ze toch nog een héél stuk kleiner dan nu. Ook grappig dat die hoofdprogrammeur, van de befaamde 'I DON'T BELONG HERE" meme van vroeger, nog steeds actief is daar! Met hetzelfde haar nog ook.

1709992721865.png
 
Van die gast moet ik altijd een beetje in mijn mond kotsen, maar ik wil deze video toch ook wel zien. Wat nu?
Op YT is er nog een andere video dat Mr. Mix interviewt.. en over zijn leven en muzikaal parcours gaat. Via dat interview heb ik extra mildheid gekweekt t.o.v. Mr. I'm-a-little-bit-hyper Mix. Ja zijn lichaamstaal is OTT, maar zijn skills zijn toch hopen respect waard. IMO.
 
Back
Top