Dr Mix bezoekt Sequential

Matt Johnson is cool, J3PO ook, LoopOp maakt uitstekende videomanual-achtige walkthroughs, Nick van SonicState vind ik een goede reviewer, AudioPilz (Bad Gear) vind ik hilarisch (en goede muzikant ook) en da's dan ook aste prik iedere vrijdagavond, Rachel K Collier maakt vaak leuke vids, Dave Ahlund van Roland doet wel goede demo's en Starsky Carr heeft zijn momenten.

Voor zover ik ze ken. Eens!
Nick Batt vind ik evenwichtig en genuanceerd.
Dave Ahlund demonstreert lang niet altijd in een stijl die mij aanspreekt, maar kent z'n instrumenten en toont de zaken die ik wil zien en horen.

Meestal omdat ik ze saai of langdradig vind (Tim Shoebridge, BoBeats, Cuckoo)

Tim Shoebridge vind ik persoonlijk niet zo erg, maar ik begrijp wel waar de schoen kan wringen.
Cuckoo vond ik het begin wel interessant genoeg om het een kans te geven, maar dat ontspoorde in een richting die mij niet beviel en sinds hij een scheerspiegel voor zich heeft liggen om maar in beeld te zijn wanneer dat niet nodig is heeft hij helemaal afgedaan bij me.
 
Matt Johnson vind ik totaal niks. Hij doet mij denken aan een persoon die vroeger vaak op vakantie was in Veenhuizen..
 
Mensen, maak eens een interessante draad over je synths, gear of je muziek, software of ideeen.

Meningen over personen die je helemaal niet kent of hun achtergrond niet weet. Je je eigen concentratie boog niet door hebt.. op elk potje past een deksel.

aub meer op de inhoud en minder over onze medemens..
 
Als de inhoud je niet aanstaat kun je ook gewoon uit deze draad wegblijven natuurlijk. Het fenomeen 'synthfluencers' is ook best aandacht waard, tenslotte dragen zij ook bij aan beeldvorming, informatieverspreiding en aankoopbeslissingen.
 
Als de inhoud je niet aanstaat kun je ook gewoon uit deze draad wegblijven natuurlijk. Het fenomeen 'synthfluencers' is ook best aandacht waard, tenslotte dragen zij ook bij aan beeldvorming, informatieverspreiding en aankoopbeslissingen.
Nou ik voel een bepaalde verantwoordelijkheid als mensen over mensen oordelen. Daarnaast zitten we op Synthforum en indirect zijn wij ook synthfluencers. Nieuwe bezoekers zullen op deze link klikken om de voornamelijk het Sequential bezoek te zien.

Maak dan een draad over Synthfluencers als je het belangrijk vind.
 
Mensen wat een haat op Claudio, op mij komt hij over als een fijne authentieke gast. Ik snap ondertussen dat redelijk wat mensen op het SF sociaal ingewikkeld zijn, en dat jullie spiegelwijs wat moeite hebben met extraversie, maar kom op zeg…

Zo even een tegengeluid, ik geniet altijd van z’n energie en stralende persoonlijkheid.


Mooi weekend!
 
Back
Top