even voorstellen..

Kofferbaklawaai

Nieuwkomer
Lid sinds
14 juni 2023
Berichten
17
Locatie
Groningen
Hoi iedereen, ik ben Kasper, 29 jaar oud.
Het maken van muziek is sinds mijn jeugd altijd een grote bezigheid geweest.
Ik ben begonnen met muziek maken in DAW's zoals FL studio, Ableton en Pro Tools.
Het in " in de box " produceren van beats en electronische dansbare muziek (EDM, Urban, Latin, Twerk, Trap, Moombahton etc)
Hiervoor uiteindelijk ook opleiding voor gedaan en afgerond: Sound Design (MBO4)
Muziek productie in het breedste zin van het woord denk aan: Film trailer muziek, documantaire muziek, audiobooks maken... tot aan opname van bands en de productie ervan (mixing, mastering...)
Naast deze opleiding heb ik zelfstandig geprobeerd iets te bereiken, voor de nieuwschierige hier een paar links:




Vandaag de dag ben ik niet zo zeer meer aktief in de muziek op deze manier,
En ben dus wat andere richtingen ingeslagen voor mijzelf.
2 jaar terug heb ik besloten niet meer de " in de box producer te zijn"
Zodoende heb ik modulaire synths aangeschaft, hierbij kreeg ik de bevestiging dat ik een meer hands on ervaring wil met het maken en ontwikkelen van muziek.
Vrij recent ben ik ook begonnen met het spelen van instrumenten (electrisch gitaar, en bouzouki) aldus beginner als het op instrumenten aan komt.

Aldus bij elkaar gepakt, dit is wie ik ben, en wat ik heb gedaan.
En om met de deur in huis tevallen over wat ik hier zoek op dit forum, eigenlijk wil ik heel graag af van mijn modulaire synths spullen.
Instrumenten spelen ligt nu namelijk mijn passie en wil daar graag mijn tijd en geld in steken.
Zodra ik genoeg punten heb, zal ik ook een advertentie plaatsen hier op het forum.
Maar mocht er iemand al belang bij hebben, bericht me vooral even op dit forum.

Groeten Kasper!
 
Back
Top