Even voorstellen, hobby-producer uit Alkmaar

Satchmo

Ingeburgerd
Lid sinds
4 december 2019
Berichten
35
Locatie
....
Hey muziekliefhebbers/producers/synthfreaks en iedereen die er nog meer rondspookt hier op het forum!


Mijn naam is Milan en ik kom uit Alkmaar. Ik heb mij aangemeld op het forum omdat ik, na al een een tijdje muziek aan het produceren te zijn(lees elekotronisch in the box), op een punt gekomen dat ik klaar ben om wat feedback te zoeken.
Hopelijk zijn er vele gelijkgestemden om het forum en kunnen we elkaar helpen waar nodig.

Tegenwoordig maak ik eigenlijk vooral house-muziek met disco invloeden, maar ben ik ook niet vies van Tech-House, Techno, en Hip-Hop en/of edm waar ik mee ben begonnen.



Dit nummer ben ik deze week aan het maken en hierop zal ik hopelijk na goedkeuring van de moderator op het voorstelrondje feedback vragen;)

https://soundcloud.com/satchmomusicofficial/satchmo-passion-original-mix/s-xuSB3

ps: is synthforum de juiste plek voor feedback, is gaat het met name om hardware synths?


Groetjes,

Milan
 
Laatst gewijzigd:
Welkom! :)

In-the-box, out-the-box, hardware, software, diepgaande discussies over Behringer, alles komt hier aan bod. :D
 
Back
Top