Face Melt

Ah… ik zal je n tering demo franse filter house sturen die trainwrecked als n manke… en sherman filters 😅
 
waarom besloot je deze 5 minuten te uploaden ook al vind je t zelf ook saai. waarom dan niet nog een take die je dan probeert minder saai te maken?
 
Soms is saai t allerbeste dat ik op dat moment kan. En als ik enkel voor t beste moest gaan, upload ik nooit meer iets
 
Ja zijn vlot te vinden. Wel weten dat de knoppen durven kraken. Maar ik verdraai ze niet in de mix.
 
ik durf niet zeggen dat een BX8 (ik heb nog een 16 staan) dezelfde resultaten geeft als de BX60(0)
Ik las ergens dat de grotere dat niet zo fraai doen. Dan kan natuurlijk fout zijn.
 
ik durf niet zeggen dat een BX8 (ik heb nog een 16 staan) dezelfde resultaten geeft als de BX60(0)
Ik las ergens dat de grotere dat niet zo fraai doen. Dan kan natuurlijk fout zijn.
Geen idee. Het is in ieder geval leuk om een keer mee te stoeien. Mocht er één goedkoop voorbij komen.
Al vind ik het risico van 'kapot gaan' wel groot bij die oudere bakken.
En ik ben niet technisch, dus dan moet ik iemand vragen om hem te repareren (dat wordt dan weer duur)
 
ach, als je 6 kanalen hebt en er is er een stuk, niet erg. Als je er 8 hebt kan je er nog meer missen
ik ga weldra wel eens n keer wat spray in de pots spuiten die niet werken, niets verloren.
 
Soms is saai t allerbeste dat ik op dat moment kan.
Hm, als ik je verfrissend unieke posts zo regelmatig voorbij zie komen dan denk ik NIET dat Klinkske in de categorie saai valt :W

boss mixer. De 60 reeks. De goedkope
Je dat valt me ook op na een paar keer iets van je gehoord te hebben, dat er vaak een bepaald type saturatie in zit die heel fijn klinkt. Zo ook nu weer.
 
Hm, als ik je verfrissend unieke posts zo regelmatig voorbij zie komen dan denk ik NIET dat Klinkske in de categorie saai valt :W
goh ik weet nogal wat ik wil (en niet bereik wegens onvoldoende skills) of geen idee van hoe aanpakken (vermits samples no go zijn, net zoals teveel geDAW)
 
(vermits samples no go zijn, net zoals teveel geDAW)
Nou, mijn DAW is juist heel lief, met heel veel schuifjes, verborgen menuutjes en knopjes en zo, en hij woont ook nog in m'n Macje, die ook heel lief is :W

Maar serieus: ik ken dat ook hoor, dat je juist beperkingen zoekt om mee te werken. Zo wilde ik jaren geleden enkel opnemen met een echte bas gitaar, een echte gitaar, echte drums, enkel analoge synths, echte effect pedalen... en zie me nu eens pielen in m'n DAWtje met allemaal virtueel VST gespuis... grmbl :erm: Ik ben dus kennelijk zo'n slappe hap dat die principes na een tijdje volledig overboord gaan haha :dubbel: :engel: :duivels:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top