Microsoft ook op NAMM

Zou een goede zaak zijn, ik ben destijds juist op Apple overgestapt omdat de hele audio/midi integratie in Windows om te janken was.
 
Zou een goede zaak zijn, ik ben destijds juist op Apple overgestapt omdat de hele audio/midi integratie in Windows om te janken was.

Jup, maar zou best wel kunnen zijn dat nu Windows gaat voorlopen op de nieuwe ontwikkelingen (iig op midi gebied). Hoop dat ze ook goed naar audio gaan kijken in de toekomst.
 
Het ironische is dus dat Microsoft wel degelijk op NAMM was met Midi2.0 :)
Echt super hoe ze dit trekken en volledig in windows gaan integreren.
ik heb ms nog nooit weten iets in handen nemen en het niet gaandeweg verpesten, dus de verwachtingen zou ik niet al te hoog plaatsen :)
 
ik heb ms nog nooit weten iets in handen nemen en het niet gaandeweg verpesten, dus de verwachtingen zou ik niet al te hoog plaatsen :)

Kijk de filmpjes en oordeel zelf zou ik zeggen. Die microsoft gast is echt trekker van het hele midi 2 gebeuren lijkt het wel. En de integratie op OS niveau gaat al komende maanden komen.
 
Bill Gates is ook bezig met een chip tune album geheel gemaakt in excel en vocals van de voice assistent, het heet Blue Screen of Death
 
Back
Top