• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Te Koop: AKAI s950 Vintage Sampler (gebruikt)

Prijs
650 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

drezo

Awesome Buddy!!!
Lid sinds
12 oktober 2009
Berichten
107
Locatie
Amsterdam Centrum - Oost
Hi guys,

Ik heb nog een s950 staan die ik niet gebruik, hij is functioneel en in principe in orde op een belangrijk ding na:

De backlight van het LCD display is een beetje onberekendbaar...
Het scherm werkt wel maar soms zonder backlight :(
In een goed verlichte studio geen probleem en vaak doet het backlight het wel gewoon prima (tot dat ie het weer even niet doet)
Ik heb zelf geen patroon kunnen ontdekken en ik ben zelf niet technisch genoeg om het LCD scherm te vervangen, helaas...

Ik zit tegenwoordig helemaal in-the-box of in ik ben met mijn modular aan het spelen dus ik heb vrij wienig ruitme of behoefte aan een Akai s950...
Dat gezegd hebbende, if you know, you know.... De S950 heeft een soort legendarische cult status omdat er zo veel muziek mee gemaakt is in de 80's, 90's en beyond...
Als je een beetje thuis bent in de DnB, HipHop, TripHop ken je deze unit waarschijnlijk maar al te goed...
Als je niet bekend bent met de unit ga ik je ook niet overtuigen :)

Dit is er dus eentje voor of liefhebbber, verzamelaar of misschien handige harry! Een nieuw (vervangend) LCD-scherm is vrij makkelijk te vinden online dus wie weet ben jij wel handig genoeg :)
Ik weet dat deze unit op ebay vaak gaan voor meer dan 1000,- piek maar dat lijkt me een beetje overdreven (zelfs met 100% werkend scherm zou ik dat er niet voor durven vragen)

Maar ik denk dat ie ook weer niet veel minder dan €600,- waard is... Zelfs met het (semi) defecte LCD scherm...
Ik zet de vraagprijs even op de 650 maar hier kunnen we zeker in overleggen!

Anyway, hij staat niet vreselijk in de weg ofzo maar ik wil er wel vanaf op ten duur! :)
Dus als er een liefhebber belangstelling heeft, laten we even kletsen, ik hoef er niet rijk van te worden, maar graag bieden naar waarde (gebruik je gezonde verstand) :)

Mocht je reparaties aanbieden ben ik misschien ook wel geinteresseerd om hem eerst op te knappen (scherm vervangen)
FIY: Ik heb de O.G. voeding maar geen dozen of andere accesoires!

let's chat!

Groetjes,
Andres
 
Back
Top