• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai S3000XL/Yamaha RM1X/Korg KP3/ION 49

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Humagednb

Wuuuu-waaa-waaa-boooooooo
Lid sinds
1 augustus 2012
Berichten
23
Locatie
Lampegat
Dag beste mensen, net nieuw op het forum en al meteen dingen verkopen.

Tja, het is volgens mij wel de goede crowd om de hardware onder te brengen.


Yamaha RM1x / sequencer / goovebox

Mijn RM1x gaat na aardig wat jaren trouwe dienst toch mijn huis verlaten, de unit is helemaal top op een kleinigheidje na: De meest linker soft rotary switch is een beetje sticky (niet echt een probleem, kun je gewoon met +/- toetsen alsnog de goede waarde geven).

De originele handleiding zit er ook bij, netjes opbewaart in een klapper.

ken je de RM1x niet, lees dan even op vintagesynths het artikel. Een top doosje.


richtprijs 140.- euro

Gegroet,
Gereon


Korg KP3/ Kaosspad 3

Dit stukje hardware behoeft weinig introductie, is in top conditie en net buiten garantie (2 jaar oud). Geen deuken, krassen, verkleuringen of whatsoever. Altijd in eigen case getransporteerd.

Richtprijs: 200.- euro.




Akai S3000XL 19" rack sampler
De akai S3000XL gaat bij mij de deur uit, machine gaat weg met de volgende extra's:
*SCSI ZIP drive 100MB (inclusief SCSI interface op de S3000XL)
*10 a 20 ZIP disks (allemaal functionerend) vol met samples
*USB ZIP drive 250MB om je samples te kunnen editen en uploaden vanaf je PC.

De unit is PUNT GAAF, en het display en backlight werken gewoon naar behoren (CFL light heb ik voor ca. 3 jaar vervangen, die was uitgebrand.)

Kijken mag altijd, verzenden gaat minder makkelijk i.v.m. omvang en gewicht.


Richtprijs 100.- euro




ION 49 - Midi controller - SIMPEL APARAAT!
Wie o wie heeft voor zijn kids of voor zichzelf een 49 toetsen midi klavier nodig?



deze mag van mij voor een paar tientjes weg, staat nu enorm in de weg, en was een tijdelijk vervanger voor mijn overleden Novation (inmiddels een Arturia hiervoor gekocht).

Machine is op 21 December 2011 gekocht, en heeft nog garantie (niet dat het iets uitmaakt, want er kan weinig stuk gaan).

Gegroet,
Gereon
 
Oh ja, voor het geval dat het nog van belang is: De spullen staan met z'n allen gezeliig in een klein MICRO studio in Eindhoven.


Koffie en/of bier bij ontvangst.
 
Dag drie, nog geen echte interesse. Even een keertje bumpen....
 
Yamah RM1X is verkocht, aan een hele sympathieke Goa producer...


Blijven over:

Korg KP3/ Kaosspad 3[\b]
Akai S3000XL 19" rack sampler[\b]
ION 49 - Midi controller - SIMPEL APARAAT![\b]
 
Yamaha RM1x is weg, en die ION controller heeft ook een nieuw baasje. Belangstelling voor de Akai is aan het groeien, maar raar genoeg wil niemand de KP3? *onbegip*?

Maar goed, blijven dus nog even de volgende over:
Korg KP3/ Kaosspad 3
Akai S3000XL 19" rack sampler
 
Bumpje:

nog steeds te koop, en denk eraan ik sta open voor een goed bod:

Korg KP3/ Kaosspad 3
Akai S3000XL 19" rack sampler
 
bumpje
 
BUMP

Korg is gereserveerd.

Blijft Akai over, veel interesse maar niemand die de knoop wilt doorhakken.

Dus wie wordt de nieuwe eigenaar van mijn oude:
Akai S3000XL 19" rack sampler
 
bump
 
bump

Korg is weer terug in de running.

Korg KP3/ Kaosspad 3 Prijs 180.- Euro
Akai S3000XL 19" rack sampler Prijs voor het hele pakket 90.- euro
 
Bump

Denk eraan, bieden mag.
 
KORG is verkocht


Nu mijn Akai nog: Heren, (en ook dames), denk eraan dat deze vintage Sampler (vooral in deze conditie en met deze extras) normaalgesproken toch voor veel meer weg gaat! Er moet toch iemand zijn die deze unit graag bij zijn set erbij wilt hebben?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top