• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kleine opruiming: Akai S3000XL met toebehoren en Lexicon MPX-1

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Calculator Operator

Tel ik na 14 jaar hier als ouwe rot? Vast wel.
Lid sinds
7 juli 2009
Berichten
739
Locatie
Waereldsjtad
Goedemiddag,
Ik ben nog wat dingetjes aan het opruimen in mijn studio, bij dezen nog twee onderdelen van m'n rackgear te koop:
  • Akai S3000XL - 500 euro
    Mooie unit, met de realtief zeldzame EB16 FX uitbreidingskaart en OS2.0 op EPROM (OS 1.5 en een backup-floppy krijg je erbij). Aangezien het een XL is zit er dus de maximale 32 MB geheugen in en issie voorzien van de 8 extra outputs. Hij werkt uiteraard helemaal naar behoren, schermpje is hoewel niet super helder wel nog prima leesbaar en de interne floppy-drive werkt nog. Wat je er ook bij krijgt is een hele berg aan ZIP-disks met samples. Hij is nog van (een producer van?) VOF de kunst geweest zelfs, zitten nog wat ZIP-diskjes bij met materiaal van hen voor de liefhebber :D. Uiteraard zitten er ook twee drives bij om de disks te lezen: een voor SCSI en een voor USB.
    Voor een meerprijs van 150 euro krijg je er een computer bij die een SCSI-interface en de goede software (Akai MESA) bevat om met 'm te kunnen interfacen. Het mooie van deze PC is dattie daadwerkelijk nog bruikbaar is. 't Is een i7 930 met 12 GB geheugen en windows 7, specifiek gebouwd om oud genoeg te zijn om SCSI te snappen en nieuw genoeg te kunnen zijn dat je er normaal mee kunt werken.
  • Lexicon MPX-1 multi FX unit - 250 euro
    Ook deze ziet er prima uit en werkt naar behoren. Kan er niet veel meer over zeggen, gewoon een prima FX-bak.
 

Attachments

  • IMG_0614.jpeg
    IMG_0614.jpeg
    147,1 KB · Bekeken: 216
Back
Top