• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu E6400 128MB/1GB HDD + 19" ZIP/CD-Rom + veel samples

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

AxiMaxi

Het is tijd voor muziek!
Lid sinds
25 juli 2004
Berichten
1.156
Locatie
Riederwaard
Te koop, omdat ik de spullen niet meer gebruik:

Emu E6400 sampler met smetteloos scherm en 100% werkende knoppen!

Heeft 128MB RAM geheugen, 64 stemmen en een interne 1GB harddisc (Quantum Fireball).
ROM-versie is 3.00b.

De interne SCSI harddisc heb ik opgehangen met een speciale silencing kit.
De ventilator is vervangen door een stil exemplaar, de oude had piepende lagers.
De behuizing heeft een klein krasje op de voorkant en een klein beetje verfschade aan de rackmounts maar is verder is prima conditie.

* Richtprijs: EUR 150,-

En dat is nog niet alles!
Ik doe er een C-Lab MSS bij: 1U 19" SCSI-unit met ZIP-100 drive en CD-rom speler.
Ziet er nog uit als nieuw, werkt uiteraard als een zonnetje.
Heb me er jaren blauw naar gezocht, heb 'm uiteindelijk een paar jaar geleden van een forumlid overgenomen.
Er zit een passende SCSI-kabel bij (zo'n grote dikke Centronics).

* Richtprijs: EUR 150,-

Maar... wat heb je aan een sampler en drives zonder library?
Dus ik doe er ruim 30 CDs en 18 ZIP-schijven bij met Emu en Akai samples, waaronder het grootste deel van de EIIIX en E-mu Sound Library.

De sample library verkoop ik niet los, die gaat alleen mee met de sampler.

* Beide apparaten en de sample library samen gaan weg voor EUR 275,-.

Ruilen kan ook, tegen een mooie AKAI APC-40.
 
Gisteravond maar weer eens na lange tijd met die sampler zitten spelen.
Stom, ik weet het, maar nu heb ik besloten hem toch maar niet weg te doen.
Sorry voor de mensen die ik lekker heb gemaakt, maar nu heb ik je geld bespaard.

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top