• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hardware verkoop: Mackie, Roland, KRK, Akai, Focusrite en meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Eric Snelders

Ingeburgerd
Lid sinds
14 november 2002
Berichten
65
Een woord vooraf: ik verkoop een deel van de hardware uit mijn studio. Ik ben de eerste eigenaar van de aangeboden spullen, de spullen zijn extreem netjes: geen krasjes, vuil of vet en nauwelijks tot geen gebruikssporen. Gegarandeerd ! Altijd compleet met boekje en originele toebehoren. De prijzen die ik noem zijn een vraagprijs die conform markt en staat van het apparaat is: je krijgt waarvoor je betaalt! Dat betekent dat ik heel graag vragen beantwoord van serieuze gegadigden, maar geen zin heb in reageren op onzin biedingen, ruilvoorstellen of vragen die je ook (via internet) zelf kunt beantwoorden. Over de prijzen valt –enigszins- te praten.

KRK V6 active monitor set + KRK S10 sub
Let op: dit is de V6 en niet de VXT-6 (en al helemaal niet de Rokit of RP serie), deze V6 komt uit de generatie V4-V6-V8-Expose waarmee KRK furore maakte
Idem de S10 subwoofer, dit is de active powered sub die hoort bij de V- en expose reeks, NIET de latere 10S die bij de Rokit / RP serie wordt verkocht. De sub die ik aanbied is van een andere klasse ! Als je de hele set overneemt doe ik er ook de bijpassende Neutrik XLR kabels bij Richtprijs 925

SCSI Zip drive en CDROM in een 19" behuizing (1HE hoog) van het merk MSS (Duitse degelijkheid) Achter op deze module kun je SCSI kabels aansluiten en doorlinken, onafhankelijke SCSI channel instelling. Ideaal voor gebruik bij hardware samplers. Module ziet er nog fantastisch uit en werkt uiteraard 100%.
Richtprijs 125

Akai S2000 hardware sampler: met volledig uitgebreid geheugen. Ziet er als nieuw uit en is zeer weinig gebruikt (uitsluitend in studio via PC/Mac). Alle bedieningselementen en display glanzen als nieuw, geen gebruikssporen of krassen en uiteraard inclusief originele oebehoren en manual.
Richtprijs 125

Akai S3000XL hardware sampler, met vol geheugen. Deze is nagenoeg niet gebruikt en ziet er dus nieuw uit, alle bedieningselementen en display nog in glanzende staat, uiteraard compleet met originele toebehoren en manual
Richtprijs 200

Lexicon MPX-1 digital multi FX processor met de befaamde lexicon galms en vele andere effecten. Gebalanceerde en ongebalanceerde uitgangen, zeer diepe edit-mogelijkheid van algorithmes. Een fantastische FX machine die er ook nog eens 100% top gaaf uitziet.
Richtprijs 350

Focusrite Compounder: een briljante 2 kanaals-compressor met bass enhancement functie. Deze 19" module is in nieuwe staat: altijd netjes behandeld
Richtprijs 325

Waldorf Microwave II synth module, met de befaamde PPG-geluiden, de duivelsrode dataknop en de uitzinnige filters.
Ook deze module is in perfecte staat, alleen als je heel goed kijkt zie je een paar minuscule krasjes vanwege de montage in een rack: verder geen enkele gebruikssporen. Het klinkt geweldig, is in 100% staat en komt -uiteraard- met originele adapter en handleiding
Richtprijs € 350

Roland JP-8000 virtual-analog synth met fantastische geluidsmogelijkheden, elke functie een eigen knop, robuust, de 'looks' en ook nog eens een fijn toetsenbord. In uitmuntende staat: d.w.z. geen stof, viezigheid, krassen of andere vervelende gebruik sporen.
Richtprijs € 600

Roland XV3080 digital synth module
Een werkpaard VA synth die zowel mooie atmosferische pads als ook scheurende of stampende synth sounds maakt. Net als de rest in prachtige staat en 100% werkend. Ik heb er ook een paar heel mooie extension cards bij, zie de lijst hieronder.
Richtprijs €*450

Roland sound extension card: Vocal, de grootste koren en solisten onder handbereik.
Past in de XV3080 maar ook in een heleboel andere Roland apparaten. Inclusief originele verpakking.
Richtprijs € 70

Roland sound extension card: Vintage. Inclusief mellotrons, moog, roland jupiters, ARPen, en --- veel meer.
Past in de XV3080 maar ook in een heleboel andere Roland apparaten. Inclusief originele verpakking.
Richtprijs € 70

Roland sound extension card: Orchestra2
Past in de XV3080 maar ook in een heleboel andere Roland apparaten. Inclusief originele verpakking.
Richtprijs € 70

Roland VRX sound extension card: World.
Een geweldig arsenaal aan wereld geluiden, zo voor het grijpen !
Past in de XV3080 maar ook in een heleboel andere Roland apparaten. Inclusief originele verpakking.
Richtprijs € 85

Mackie 32:8:2 analoge mengtafel, over dit geweldige mix-werkpaard valt een hoop te vertellen, maar de kenner weet waarover ik het heb. Ook deze is in ongelooflijk mooie staat. Onder de 32 kanalen heb ik een witte rand geplakt (waar anderen vaak een strip schilderstape plakken), waarop je kunt schrijven (met whiteboard stift) of waarom kleine magneetjes kunnen worden geplakt (met channel namen), handig systeem en het ziet er profi uit.
Richtprijs € 1250

Boss SE-700 digital multi FX processor, inclusief een aantal van die weirdo Roland RSS space galmen, phasers en delays en andere mooie, ongehoorde effecten.
Richtprijs € 200

Tascam DA-20 DAT recorder 19” Inclusief doosje lege DAT tapes
Richtprijs € 125

Tascam CD160 CD player 19” , met diverse digital en analoge in/out.
Richtprijs € 150
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top