Droomsfeer - Solarium

Droomsfeer

https://droomsfeer.nl
Lid sinds
7 september 2021
Berichten
369
Locatie
Limburg


Instrumenten:
  • Moog Mavis
  • Moog Mother-32
  • Moog Subharmonicon
  • Roland MC-707
  • Vermona Mono Lancet '15
Effects:
  • Boss CE-2W Chorus
  • Boss DC-2W Dimension C
  • Boss DD-8 Digital Delay
  • Boss DM-2W Delay
  • Boss RV-6 Reverb
  • Boss TE-2 Tera Echo
  • Valhalla Supermassive
Overige:
  • Doepfer Dark Time
Opmerkingen:
  • Alle vogelgeluiden zijn gemaakt met de Moog Mavis en Mother-32 (géén field recordings).
  • Valhalla Supermassive is gebruikt om een kamereffect toe te voegen aan sommige van de vogelgeluiden.
 
Ja kan deze zeer waarderen.. vind het toch lastig zonder categorie om te stemmen in zn algemeenheid
 
je doet je forumnaam eer aan. knap gedaan, die synthvogelgeluiden. ik heb het vroeger ook gedaan met m'n MS-20, zeemeeuwen. een hels karwei, maar je bent wel stukken flexibeler dan met natuuropnames. iets meer variatie had wel gemogen, wel een mooi einde!
 
Heel gaaf, alsof je door de set van The Last of Us loopt waar niks aan de hand is. Mooi opgezet qua sounds (petje af voor de vogelgeluiden!). Ik denk dat als je een deel van de sounds subtiel door een hele lange shimmering reverb stuurt dat je een nog groter gevoel van ruimte creeert. Mooie track!
 
op mijn hoofdtelefoon klinkt ie waanzinnig goed.
en die vogels vind ik ook supergaaf gelukt! je had mij voor de gek kunnen houden hoor!
het laag is strelend en aangenaam.
het hoog sprakelend fris.
Dat gekke 'dierengeluidje' op 1:46 (vind het daar niet echt een vogeltje meer) is fantastisch.
Ik zou best meer willen weten over je process, hoe je die vogel/dieren geluidjes precies zo hebt gekregen.

Dit is kwa sounddesign zeker een topper voor mij.
Een van de betere inzendingen die ik ben tegen gekomen tot nu toe
 
Mooie vogeltjes, zoals je misschien weet heb ik er zelf ook een paar gemaakt
Als geheel doe je het hier beter, het is een geheel geworden met de ambient omgeving
Zer klinken an het eind ook erg overtuigend!
 
Back
Top