Droomsfeer - Journey to Scylla

Hierin ga je op ruimtereis door een fictief sterrenstelsel en onderweg beleef je de spannendste avonturen met je compagnons.

Had het met meerdere contest-tracks, die ik tijdens het spelen had opstaan, maar deze ging echt perfect samen met FTL... heerlijk.....

Gaaf gedaan hoor.. pfoeh.. klinkt fantastisch, hoogtepunt zelfs adembenemend. Knap werk.
 
Veel kale vlaktes dit jaar 8)
Lekker wegdromen, deze is al een paar keer langsgekomen en ik kom steeds niet tot een reactie wegens wegdromen ... en schrikken van de volgende!
Dat is een compliment btw :dubbel:
 
bij Scylla, denk ik gelijk aan de odysseia (of odyssee, ander schrijfwijze...), die had bepaald geen zachtzinnige invloed....

zoals veel nummers meerdere malen geluisterd, gewoon; mooi. als de branding van de zee, komen we toch steeds bij het aanspoelen van odysseus, op elk strand zowat, tijdens zijn terugreis...
 
Heel erg bedankt allemaal voor de reacties. :halleluja De vele positieve commentaren en nuttige tips, zorgen altijd weer voor de energie om deze muzikale hobby voort te zetten. :okdan:

Het plan voor 2023 is om iedere maand sowieso één of twee tracks te publiceren, in de typische Droomsfeer stijl. Deze zullen tevens allemaal gepubliceerd worden hier op Synthforum, YouTube en natuurlijk de Droomsfeer.nl homepage.
 
Goede track! Met veel plezier naar geluisterd en op gestemd. Ik vroeg me af of je iets kon delen over hoe je mixed. Ik vind dat wel interessant om dat de mix zou 'puur' klinkt.
Om dit soort vragen te kunnnen beantwoorden, ben ik momenteel bezig om een soort "tips en trucs" pagina te realiseren voor de Droomsfeer website. Daarop worden dan alle technieken beschreven die door mijzelf worden gebruikt voor het maken van Ambient-achtige muziek.
 
Back
Top