• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Ultranova

Prijs
325 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.596
Wegens overlap met mijn Supernova 1&2 mag deze weg.
Zoals te zien op de foto's is hij in zeer mooie staat en is compleet met microfoon.

Let op, deze synth heeft dezelfde sound engine als de Supernova 1 met een paar kleine verbeteringen, zoals FM en betere effecten, betere DAC's.
Editen kan vanaf de synth zelf of met een speciale editor die door Novation is uitgebracht en gratis te downloaden is. Dit maakt editen echt super gemakkelijk en brengt je sounds waar je anders niet snel toe zou komen.

325,- euro incl verzenden, vaste prijs.
 

Attachments

  • ultranova 1.jpeg
    ultranova 1.jpeg
    115,2 KB · Bekeken: 139
  • ultranova 2.jpeg
    ultranova 2.jpeg
    108,3 KB · Bekeken: 127
Nieuwe prijs, 300,- euro excl verzenden

Check ook even deze soundset voordat je verder klikt en op zoek gaat naar wat anders.

 
Laatst gewijzigd:
Gebruik de volgende kortingscode en krijg 5% korting op de actuele prijs!

WETSUMMER23

Geldig tot 5 augustus 23.59u !


*Beperkte voorraad, op = op !
 
299,- excl verzendkosten

Mensen moeten echt door gaan krijgen hoe goed deze synth klinkt..

'Waarom doe je hem dan weg ???' vraagt de een, 'Nou, ik heb er dus 2' zegt de ander, 'plus nog een Supernova 1 & 2 en een Desktop', het is dus een beetje overkill om deze ook 2x te hebben.

Serieus, de Ultranova is een van de beter klinkende VA's, persoonlijk vind ik hem veel mooier klinken dan bijvoorbeeld de JP8000 en dan heeft ie nog meer stemmen en betere effecten ook.
Editen is een breeze met de editor van Novation, je komt tot geluiden die je van te voren niet had kunnen bedenken. Echt een topper deze synth. 299,- is geen geld ook. Het zou minstens het dubbele moeten zijn voor de sound die je krijgt, maar vrijwel niemand heeft dat door. Is niet erg, maar je mist wel wat. Dus.. nog even en ik bedenk me weer en hou ik hem zelf, het is eigenlijk te goedkoop.
Naja weet je wat, ik hou hem gewoon. Hij gaat niet weg. Hij blijft dus hier. Helaas... voor jou dus.. te laat.. kans verkeken. Zonde man..! Tenzij.. nee. Nee,... nee. Nee hoor. Hij blijft.

Tenzij een goed bod. Maar, dat moet dan ook wel een heel goed bod zijn. Echt zo'n bod waarvan je denkt, zo, dat is een goed bod. Hm. Vet man. Dat bod dus. Naja. Zie maar. Hij moet niet weg, hij mag weg. Eigenlijk mag die niet weg, maar hij gaat weg. Of niet. We zien het wel. Hangt van jou af. En je bod dus. Zo staat het er voor. Dat weet je dat.

:W
 
Back
Top