Head mic voor Vocoder gebruik

Dit is een tip: check deze jongen, zijn doel is verstaanbaar vocoden.
Hij komt weldra naar rock herk. Er is een yt video q&a dacht ik waar hij meer info geeft over zijn gear ivm vocoder.

ik deed n gokje qua video, kans dat ie t daar vertelde.
 
Ik zoek geen sm57, dat heb ik wel ergens onder een berg stof liggen.
wil iets om op mn hoofd te zetten, mag eventueel met of zonder koptelefoon zijn, maakt me niet uit.

Als ik het maar simpel weg uit de schuif kan halen, in de synth pluggen en met 2 handen vrij kan spelen. synths staan 180° rond me en ik speel op meerder voetclavieren ook, mic. stands zijn geen optie, sorry.
ik heb een beyerdynamics mmx 300 waar ik heel tevreden over ben.
gebruik hem niet voor muziek maken, maar voor gaming.
klinkt lekker en de microphone word altijd goed beoordeeld.
Aangezien ik mezelf doorgaans niet hoor is dat lastig verifieeren natuurlijk :)

Of de kwalitiet voldoet voor wat jij ermee wil weet ik niet, maar denk dat dit qua headsets wel behoort tot de beteren (in elk geval zover ik er ervaring mee heb). ik zou er eens wat reviews van checken als het ongeveer is wat je zoekt.
heeft in elk geval een aparte jack voor geluid en mic (met bijgeleverde adapter(s) voor 6.3)

verkrijgbaar met impedantie 32 en 600 ohm geloof ik, als dat van belang is.

heel licht en comfortabel. wel closed back; hij sluitje helemaal af voor geluid van buiten. ik hoor de deurbel zeg maar niet meer (dat was voor mij belangrijk omdat de pc die ik destijds had best wel herrie kon maken :dubbel: ).

Accessory-2-893x345.jpg
 
Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Ik zit in dezelfde situatie als jij Vic, maar in mijn geval dan met XLR connectors.

Ik zou niet voor een headset met koptelefoon gaan als je verder via speakers speelt. Ik kijk nu voor een clip-on microfoon, lavalier. Voor mij (XLR) denk ik aan een Shure CVL-B/C-TQG.
 
Iets met een broadcast arm is voor mij ook een optie, voor jou misschien niet als je wil rondlopen.

Let in ieder geval op dat je geen fantoomvoeding nodig hebt, want veel synths leveren dat niet.

Ik ben op Bax even aan het kijken naar dynamische microfoons met broadcastarm. Nog nooit van het merk "Devine" gehoord.
 
Back
Top