• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Arturia Microfreak Stellar + Vocoder Mic

Prijs
325 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

kobuz

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2012
Berichten
3.316
Locatie
Eindhoven
In een opwelling heb ik vorige maand de Stellar editie van de Microfreak gekocht, omdat ie er zo tof uit ziet. Vandaag de vocoder mic (van arturia zelf) binnengekregen, maar merk al snel dat het niks voor mij is. De Microfreak klinkt erg tof, maar eerlijk gezegd zou ik hem niet missen, vandaar dat ik kijk of ik iemand anders er blij mee kan maken.

Normaal zou ik rond de 70% gaan zitten, maar aangezien het echt gloednieuw en zo goed als ongebruikt is, is de prijs daar ook naar. Ik zal hem ook zo inpakken alsof ie zo uit de winkel komt ;). Nieuw ben je nu voor de set 388 euro kwijt, bij mij 325. Het heeft geen zin om daaronder te gaan bieden, dan laat ik hem liever staan.
 

Attachments

  • IMG_5763.JPG
    IMG_5763.JPG
    192,5 KB · Bekeken: 110
  • IMG_5764.JPG
    IMG_5764.JPG
    243,4 KB · Bekeken: 85
Een leuke ruil deal kan ook interessant zijn, met bijbetaling van mijn of jouw kant, bv
- Iconnectivity MioXl
- Roland SH-01a
- Roland Alpha juno 1
- Roland D-50
- ???
 
Dx-7, ook leuk. Of een Roland boutique d05, Jd08 :). Heb ook nog een Softube console 1 mk2 die in de ruil deal mee kan doen.
 
Gezien de weinige belangstelling voor deze prijs ben ik er zelf nog eens een uurtje mee gaan spelen. Dat was zo voorbij, dus geef hem voorlopig zelf alsnog een kans :) :slotje:
 
Back
Top