Haat aan

-Alle handclaps

-Bij zang die kreuntjes voordat het eerste woord komt (Barry White heeft hier met nadruk ontheffing :halleluja )

-Ik dacht dat Guus Meeuwis het PSV-stadion eindelijk eens met rust ging laten. Blijkt 'ie dit jaar alweer te gaan komen...
Brrrritney!
 
A: Alle voetbal-BBQworsten-Supersawhardstyleknaltokkietunes waar je 'lekker op kan stampen PAM!PAM!PAM!' Echt je hersencellen sterven bij bosjes af.
B: Alle 'Moderne' Kleutermuziek met een net iets te harde bassdrum: daarmee kweek je namelijk punt A.
 
A: Alle voetbal-BBQworsten-Tokkietunes waar je 'lekker op kan stampen PAM!PAM!PAM!' Echt je hersencellen sterven bij bosjes af.
B: Alle 'Moderne' Kleutermuziek met een net iets te harde bassdrum: daarmee kweek je namelijk punt A.

Ik zie wel een relatie tussen B en A. Eigenlijk zou ik veel wat meer diepte willen zien in muziekonderwijs. Laat ze maar een klasje Bach en Handel doen voor een keertje, maarnee, het moet 'gezellig' blijven.
 
Mensen die stil gaan staan bovenaan de roltrap. :stupid
 
Het tijdverlies tijdens reizen en heimwee naar muziek maken of minstens al luisteren en wat me-time. Hoera ben terug thuis. Lekker fris in de cave 😁
 
Back
Top