sadà\exposadà - Stare

U staart strak, meneer! En ik vind je lyrics een hele accurate beschrijving van nationalisme, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.
 
U staart strak, meneer! En ik vind je lyrics een hele accurate beschrijving van nationalisme, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.

zeer strak staren!

en de lyrics zijn immens simpel, maar dit kwam 'binnen' en het werkt, het heeft wel een open karakter, en zeker ook van toepassing van nationalisme, op elke vorm van ideeën, ideologieën. etc.
ik herhaal; simplistische tekst. direkt, maar werkt hier.

toch even wat achtergrond info, zoals altijd;

Ableton Live 11 Suite

Dawesome Novum, met wat effekten van ableton als inserts (spectral blur, b.v.), en Devious Machines Infiltrator 2 als send (2 spectrale effekten in serie, met wat modalutie). MPE
Rhizomatich Plasmonic. MPE. verder geen effekten.
Simpler, met een sample... uit Factorsynth 3, standalone, met eigen samples als bronnen. en overdreven warp... wat wel werkt.. (de ritmische loop)

Softube Tape op de master, die het geheel wat ineendrukt, kan het niet anders uitleggen, en ook wat het hoog wegneemt, en laag iets meer laat donderen.. als sounddesign tool gebruikt, zoals vaker, daarom in de DAW zelf.

EQ8 op de vocals, IKM plate reverb (gewoon een preset), dan IKM White, en de 76... (terwijl de opname al met een channelstrip was gemaakt, tube compressor, en tube preamp, modelling van Roland MMP-2, mikrofoon SM58, gebruik steeds vaker naast de NT1-A). voor mijn doen een flinke insert reeks op de vocals. voor normale vocals dan...

sja...

dank! @Kobboi !! (en het ligt dus niet aan jou.......................)
 
Mooie track weer Vink. Heb genoten van de emotionele duistere sferen:okdan:

dank!!! :halleluja

(ik loop flink achter met het luisteren van tracks hier, ik ben echt zo'n 3 maanden 'weg' geweest, kon amper iets. nu in stevig herstel, dan heeft het werken aan muziek én schrijven, even voorrang, maar graas later de tracks, hier, af)
 
Brrrr maar je hebt gelijk
Zalige zinnen

Met passende klanken
 
Brrrr maar je hebt gelijk
Zalige zinnen

Met passende klanken

dank!!

ruimtelijk en toch beklemmend
de stem voegt veel toe vind ik

beide kloppen..... dit werk had echt vocals nodig, en ga ik weer meer met vocals werken, denk ik.. goed.

dank! (ruimtelijk en toch beklemmend, prachtig!)
 
ik ben echt zo'n 3 maanden 'weg' geweest, kon amper iets. nu in stevig herstel, dan heeft het werken aan muziek én schrijven, even voorrang
Goed om te horen Arjan. Op- en voorwaarts, zo die gaat. In ieder geval alweer een nieuwe track. Goede vocals en mooie sferische muziek weer. Duister, diep, dreunende golven. Heel mooi.
 
Fijn dat je er goed doorgeraakt zijt, Arjan. Het is niet makkelijk hé! Maar je compositie mag er weer zijn, je verrast me telkens weer met je donker gekrocht. ;p
 
Ik kom op allemaal ideeen, uit mijn hoofd!
In&Uitspirerend!

ha! dank!!!

Goed om te horen Arjan. Op- en voorwaarts, zo die gaat. In ieder geval alweer een nieuwe track. Goede vocals en mooie sferische muziek weer. Duister, diep, dreunende golven. Heel mooi.

dank je! mooie beschrijving, ik buig..

Terug. En hoe.

Gruwelijk mooi.

wow! wat een kompliment.

dank! en buig wederom...
Fijn dat je er goed doorgeraakt zijt, Arjan. Het is niet makkelijk hé! Maar je compositie mag er weer zijn, je verrast me telkens weer met je donker gekrocht. ;p

zeker niet makkelik, en blij dat jij in herstel zit.

dank je voor je kompliment, ik verras mezelf ook.....

liefs!
 
Back
Top