sadà\exposadà - (Room (Prophecies))

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.471
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
een WIP nog, ik weet echt niet meer hoe of wat, werk er lang aan... moeten nog vocalen bij, tekst is nog fragmentarisch, moet dus nog worden uitgeschreven en ingezongen, en..

nou ja...

een hoop synths, voor mijn doen. details volgen nog, wellicht kan het ook zo zijn dat dit een mislukking is... of dat...

wederom, nou ja.

 
Een collage van uiterst duistere soundscapes, daar kan je me altijd me bekoren. Benieuwd naar de zang. Succes

Gloomy

dank!

de eerste laag vokalen is gelegd, en 1 kleine ingreep, voor een betere overgang, ergens....

in ontwikkeling nog, dus, WIP en privé...
 
Hola Vink,

Ik zie hier een enge film bij daarvoor mooi geschikt:okdan:

GROETEN VAN andreos:)

dank!!!!

Pittig, soms te pittig, maar ook weer mooi 8D

mooi... kompliment! dank!

Súpervet. Een van je meest intense. Love it. Totaal geen mislukking. Wat een gloeiend stuk metaal is dit man.. wauw

en wow... ik buig.. :halleluja

hij staat nu ook openbaar, heb dus nog vokalen toegevoegd, zoals al gemeld. en nog 1 synth later..

nu is een kwestie van nudge, voor sommige parts... nog 1 laag vokalen, hoe weet ik nog niet, tekst heb ik al.

dus kleine aanpassingen, wellicht misschien zaken die ik alleen hoor... en dan post-produktie..

dank voor alle mooie komplimenten!!
 
Ja dat is me weer wat, industrieel en duister en vocalen met emotie die me op één of andere manier doen denken aan shoegaze, noise rock of iets uit die hoek.
 
Ja dat is me weer wat, industrieel en duister en vocalen met emotie die me op één of andere manier doen denken aan shoegaze, noise rock of iets uit die hoek.

ha! ja die vocalen, snap wel je daaraan denkt.

track is vrijwel af, nog 1 laag vocals erbij, wellicht ook nog via een bepaalde sampler.., en nog wat nudges, en midi noot hier en daar weg.

maar dank!!

onverwacht is dit een nummer geworden, dat mij verrast heeft, en me ook verrast kwa reakties (positief dus...).
 
ik vind dit wel een aparte van jou, Vink!

net als gewoonlijk inderdaad meesterlijke duistere soundscapes. maar de zang en de melodie... oke, het schuurt nog steeds hoor maar...
maar waar normaal gesproken de dreiging prominent is in jou werk, klinkt er nu ook iets liefs in vind ik.

ik lees wel aan de andere commentaren dat ik mogelijk zelf niet helemaal spoor :dubbel:
maar zo ervoer ik hem in elk geval.

wat niet ter discussie staat is dat ie weer goed is :okdan:
 
ik vind dit wel een aparte van jou, Vink!

hè hè....

net als gewoonlijk inderdaad meesterlijke duistere soundscapes. maar de zang en de melodie... oke, het schuurt nog steeds hoor maar...
maar waar normaal gesproken de dreiging prominent is in jou werk, klinkt er nu ook iets liefs in vind ik.

het schuurt zeker, maar je hebt geheel gelijk minder dreiging, en zeker iets liefs in, zo zijn ook veel synths gespeeld.. het is in die zin op meerdere vlakken een vreemde kombi van....

wat niet ter discussie staat is dat ie weer goed is :okdan:

wow! dank! :halleluja
 
Vind hem steeds mooier worden. Heb een beeld dat uit een puinhoop iets moois groeit

voor mij geldt hetzelfde...... ik kan vandaag weer goed horen, mijn rechteroor zat verstopt, voor de eerste keer een oor laten moeten uitspuiten....

en kon ik vandaag het voor het eerst eigenlijk wat er nu staat, op me in laten werken, zonder studio, gewoon in de huiskamer...

goed... dank je @peterdh !! blij dat ie groeit!
 
als het goed is, staat in de OP, nu de laatste versie, de algehele sfeer is niet aangepakt, kleine ingrepen;

Reason Studios Objekt gaat nu door de Spectral Resonator....

en er is een tweede vocal toegevoegd, met Spectral Time erop.

tevens Glitchmachines Palindrome mag iets toevoegen, tijdens de 2e vocal..

ook is het einde iets veranderd.

EDIT: op de pagina zelf staat alles wat ik gebruikt heb.
 
Back
Top