sadà\exposadà - (Low (Prophecies))

Dat stuk waar ik als laatst commentaar gaf op SC, dat mocht effe terug komen naar het einde. Nu is het einde niet krachtig genoeg.

Maar, zoals steeds: KUNST-UIT-DE-KUNST :)
 
Dat stuk waar ik als laatst commentaar gaf op SC, dat mocht effe terug komen naar het einde. Nu is het einde niet krachtig genoeg.

Maar, zoals steeds: KUNST-UIT-DE-KUNST :)

ik laat het nog een paar dagen rusten (of het gaat sneller); wellicht heb je gelijk, laat ik het teveel overlopen in een geheel andere 'sfeer', al kan die sfeer, alleen uit het voorgaande ontstaan.
het is in zekere zin een moeilikke konstruktie deze track, denk wellicht meer als een dichter; maar dat is geen probleem; poëzie en muziek zijn verweven...

dank!!!!

Dit doet me denken aan Twin Peaks het derde seizoen, de scenes met de atoombom. Sowieso heeft je muziek best wel een hoog David Lynch gehalte, vind ik.

3e seizoen, goed seizoen, heerlik. en ja, David Lynch gehalte zal niet vreemd zijn, vissen in dezelfde vijver; én ken zijn films, en groot liefhebber..

dank!
 
Lekker eigenzinnige "noisescape" (?) weer; volgens mij heb ik je nog nooit betrapt op een herkenbare klankbron :D (behalve stem)
Ik vind 't knap en raadselachtig.
 
deed me denken aan clock dva (the konstructor of zo) voor mijn speakers door de cirkelzaag gingen, of was t een lintzaag?
Ook aan die live versie van klinik, sick in your mind op yt
 
Back
Top