Audio device voor Ableton 11

techno

Stamgast
Lid sinds
12 september 2002
Berichten
100
Locatie
Antwerpen
Hey,
Ik zou een extern audio device willen aanschaffen voor Ableton 11... hou ik het best bij bv een Focusrite of zou ik ook voor een Roland VT4 voice transformer kunnen gaan?
 
K denk dat alles kan, maar de vraag is, wat wil je doen?
 
K denk dat alles kan, maar de vraag is, wat wil je doen?
Om simpel voice recordings te doen... en je hebt dan realtime voice transformation...alhoewel ik al op youtube video's gezien heb daar dit een uitstekend toestel is voor live performance en loopstation.
Ableton heeft uiteraard ook audio effecten vocoder etc... maar vt 4 of focusrite dezelfde prijsklasse 260 euro...
Ik vraag me af of er verschil zit ivm geluidsuitgang
 
Om simpel voice recordings te doen... en je hebt dan realtime voice transformation...alhoewel ik al op youtube video's gezien heb daar dit een uitstekend toestel is voor live performance en loopstation.
Ableton heeft uiteraard ook audio effecten vocoder etc... maar vt 4 of focusrite dezelfde prijsklasse 260 euro...
Ik vraag me af of er verschil zit ivm geluidsuitgang
Het grote verschil: Als je effecten in Ableton gebruikt, heb je nog steeds de originele (effectloze) opname. Ik denk niet dat dat het geval is bij die VT4 (als audio interface).
IMO, audiokwaliteit bij eender welke moderne audio interface is méér dan voldoende.
 
Back
Top