Lost Hero Two

Intro is een vertraagde scene uit een veldslag met wapengekletter en strijdgeschreeuw.
Dan neemt een clarinet-achtige melodie over (soms wat overstemd door de strings). In ieder geval een filmische scene ... mooi hoor. De drums zitten nu veel meer op de achtergrond en vullen aan; veel beter dan de eerste versie. 2:57 ga je dan de vrije wandel op met een ingetogen ritme. Af en toe hoor ik precies een kleine verspringing in tijd, weet niet of dat de bedoeling is.

Het geheel is zeer geslaagd als "beschrijvende" muziek die prachtig bij beelden zou staan: donker van sfeer met een oplichting door de melodie :okdan:.
Als luistermuziek vind ik het wat moeilijker te pruimen omdat je als luisteraar niet weet naar waar je melodie of harmonie naartoe gaat. Dit is wel puur persoonlijke commentaar en weet dat ik iemand ben die van eenvoudige en voorspelbare muziek hou. Ik durf ervoor wedden dat er genoeg luisteraars zijn die juist van die onvoorspelbaarheid houden.

Al bij al een hele vooruitgang t.o.v. versie één :halleluja .

:doei:
 
klinkt filmisch als in een film over de middeleeuwen met een vleugje abstractie.
 
Heel interessant, verveelt niet, mooi ook. Er zit hier en daar inderdaad een hikje in het ritme denk ik, valt op stuk na 2 min
Ik moest denken aan tommorowland, in de eerste helft kon ik zo de stem vd begeleiding inbeelden op n festivaldag. Niet dat ik er al geweest ben, maar ik hoorde uiterard wel die dingen
 
Heel interessant, verveelt niet, mooi ook. Er zit hier en daar inderdaad een hikje in het ritme denk ik, valt op stuk na 2 min
Ik moest denken aan tommorowland, in de eerste helft kon ik zo de stem vd begeleiding inbeelden op n festivaldag. Niet dat ik er al geweest ben, maar ik hoorde uiterard wel die dingen
Hola klinkske
Zou zo maar kunnen een overslag.
Mischien ligt het aan vst batery4.
Maar dank je wel voor het luisteren.

Groeten van andreos.
 
Back
Top