Lost Hero

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.702
Locatie
Europa
Hola Musicfriends,

Een nieuwe track gemaakt met,omnisfere,dreamsynt,wavestate kontakt 7, en afgewerkt met RX Audio!




Groeten van andreos.
 
Ik heb al heel veel mooie dingen van je gehoord. Maar bij deze track ontbreekt samenhang, vind ik persoonlijk. Er zit veel potentieel in qua geluiden en harmonieën maar die drums staan 1) te prominent op de voorgrond en 2) ze lijken de rest niet te ondersteunen maar eerder tegen te werken.

Dit is slechts de visie van iemand die er heel traditionele gedachten op nahoudt. Misschien dat progressievere luisteraars mijn mening volledig tegen zullen spreken ;-).

:doei:

Danny
 
Ik heb al heel veel mooie dingen van je gehoord. Maar bij deze track ontbreekt samenhang, vind ik persoonlijk. Er zit veel potentieel in qua geluiden en harmonieën maar die drums staan 1) te prominent op de voorgrond en 2) ze lijken de rest niet te ondersteunen maar eerder tegen te werken.

Dit is slechts de visie van iemand die er heel traditionele gedachten op nahoudt. Misschien dat progressievere luisteraars mijn mening volledig tegen zullen spreken ;-).

:doei:

Danny
Hola Danny.
Je hebt gelijk hoor.
Ik wou ook iets moderns maken.
Ik ga er nog even aan sleutelen.
Misschien heb ik mij laten
beïnvloeden.

Groeten van andreos.
 
Ik kan erg waarderen dat hier echt geexpimenteerd wordt en er zitten mooie stukken in. Maar die drum maakt het heel moeilijk dat te horen omdat die helemaal zijn eigen ding doet. Ik zou bij dot project de drum eens uitzetten en dan kijken wat je hebt en dan verder gaan.
 
hola musicfriends,

Bedankt voor het luisteren en adviezen!
Ik ben er een tijd mee bezig geweest, en soms moet je erkennen dat het niet geslaagd is.
Ik ben met dit projekje gestopt en de volgende word echt beter.
Je wil wel eens wat anders proberen maar hier lukt het gewoon niet :D

Nogmaals bedankt!

Groeten van andreos :)
 
Back
Top