Otono

De sax is mooi, maar het nummer over het algemeen spreekt me niet aan. Het duurt te lang voor hij van start gaan en de bass is veel te prominent, als je een EQ erop zet zul je zien dat hij uitschiet in het hoog. Al bij al wellicht veel werk aan gehad, maar blij nog eens iets van je te horen :)

Gloomy
 
Vind het idee mooi, maar sluit me aan bij Gloomy, een beetje sub en ~300 hz eraf, en hij is een stuk luisterbaarder. Als bonus, gaan de mooie hoge geluidjes meer leven/ademen.
Lijkt erop dat de Arpeggio iets in de soep loopt hier en daar, ik gok dat je e.e.a live hebt ingespeeld :P (zoja, als je 't quantized, dat vinden sommige sample-players prettig, als het ook maar 1 ms te vroeg of te laat is, kunnen ze de mist in gaan)

Als je echt van dit soort muziek houdt, dan zou ik zeker eens naar wat Kontakt pakketten kijken die er zijn (heel veel), het is van een ander kaliber dan Halion.
Je kan het bijv. gratis proberen, zoals het pakket van Spitfire.
 
Hola gloomy.
Ja ik dacht het wel.
Ik vond het zelf ook donker.
Aan de andere kant kan dat ook met de herfst gebeuren.
En ik was even op de klassieke tour vandaar de rust.
Dank voor je bericht.

Groeten van andreos.
 
Vind het idee mooi, maar sluit me aan bij Gloomy, een beetje sub en ~300 hz eraf, en hij is een stuk luisterbaarder. Als bonus, gaan de mooie hoge geluidjes meer leven/ademen.
Lijkt erop dat de Arpeggio iets in de soep loopt hier en daar, ik gok dat je e.e.a live hebt ingespeeld :P (zoja, als je 't quantized, dat vinden sommige sample-players prettig, als het ook maar 1 ms te vroeg of te laat is, kunnen ze de mist in gaan)

Als je echt van dit soort muziek

houdt, dan zou ik zeker eens naar wat Kontakt pakketten kijken die er zijn (heel veel), het is van een ander kaliber dan Halion.
Je kan het bijv. gratis proberen, zoals het pakket van Spitfire.
 
Hola sander.
Dank voor je luisteren.
Ik heb kontakt hoor.
Dus aan de geluiden ligt het
Niet.
Ik ga vanavond de lage tonen
Verminderen.

Groeten van andreos.
 
Als `ie niet zo hard gezet wordt dan zitten er weer precies genoeg lage tonen in. Wat we kennen als loudness. Voor mij klinkt het dan als mooi muzikaal `behang`
Hola jserle.
Dank voor het luisteren.
Ja dat kan ook.
Maar zelf vond ik de sound van de wavestate ook wel te
aanwezig.
Dus ik heb het toch maar
veranderd.
Groeten van andreos.
 
Ik vind hem nu wel mooi en authentiek naar Andreos klinken. T's inhoudelijk ietwat zwaarmoedig maar dat is natuurlijk ook het verhaal van de herfst. In contrast met je muziek is het hier vandaag 31 graden, schijnt de zon volop en is het meer zomer dan in de echte zomermaanden juli en augustus. Moest dus even mijn mindset omzetten.:)
 
Ik vind hem nu wel mooi en authentiek naar Andreos klinken. T's inhoudelijk ietwat zwaarmoedig maar dat is natuurlijk ook het verhaal van de herfst. In contrast met je muziek is het hier vandaag 31 graden, schijnt de zon volop en is het meer zomer dan in de echte zomermaanden juli en augustus. Moest dus even mijn mindset omzetten.:)
Hola cognitieve.
Dank je wel.
Ja je weet het nooit.
Ook meteo niet.
De laatste winter in spanje tussen 20 en 25 graden.
Ik gokte dus op de oude tijden.

Groeten van andreos.
 
Hi Andreos, de compositie is fraai maar de string geluiden klinken wat minder realistisch.
Heb je er wellicht teveel reverb op gezet?
 
Hi Andreos, de compositie is fraai maar de string geluiden klinken wat minder realistisch.
Heb je er wellicht teveel reverb op gezet?
Hola flyweight.
Deze komen uit de wave state.
En zijn nooit echt.
Ik heb ze wel natuurlijk maar
Ik wilde dus de synth gebruiken..
Dank voor je luisteren.

Groeten van andreos
 
Ik vond juist de sax wat minder (melodie iets te "zoekend" en het klinkt wat plastic) maar de muziek verder erg fijn. Strings klinken inderdaad niet echt, maar dat stoorde me dan weer niet.. (misschien omdat de sax me afleidde)..

Goede tips hier voor realisme. Maar ik blijf benieuwd hoe een andreos-track zou klinken met "synth-synths"..
 
Hola stoter.

Ik heb dus ook tracks gemaakt met meer synht.
Maar ik kan je ook een midi
Opsturen waarbij jij dat zou doen.

Groeten van andreos.
 
Ohhhh maar dát lijkt me leuk zeg!

(Als je er geen haast mee hebt, althans, heb meerdere dingen lopen momenteel..)

Ik stuur je wel even een PM..
Ik stuur het op en kijk hoe
En of waneer je zelf wil.
Nu niet maar de komende dagen.

Groeten van andreos.
 
Mooi gedaan hoor. :okdan:
Tja, de bladeren vallen, het regent en het is koud...
gauw naar binnen, achter de toetsen en...

20230826155305999848.png
 
Back
Top