What now

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.586
Locatie
Europa
Hola Musicfriends,

Na een paar verkoudheden ben ik er weer!
Dus een nieuwe compositie van mij.




Groeten van Andreos.
 
Aardig beginnetje qua sfeer. Die 'fluit' is wel erg statisch, na het aanblazen zit er verder helemaal geen dynamiek meer in.
Hola stupide.
Je hebt gelijk.
Ik heb wel een midi
blaasinstrument waarmee ik het zou
Aansturen.
Maar daar hwb ik de moeite niet voor genomen.
Dank voor je luisteren en response.
Groeten van andreos.
 
Hola stupide.
Je hebt gelijk.
Ik heb wel een midi
blaasinstrument waarmee ik het zou
Aansturen.
Maar daar heb ik de moeite niet voor genomen.
Dank voor je luisteren en response.
Groeten van andreos.
 
Hi Andreos, je stringsynth klinkt mooi 'korrelig-deinend' (heb er even geen beter woord voor; positief bedoeld :W ) Zoals ik inmiddels van je ken heeft het weer een mooie muzikale vibe. Ben het wel eens met de fluit opmerkingen van hierboven, en ik ga daar nog iets aan toevoegen: Op de laptop speakertjes waarmee ik nu luister resoneert de fluit ook nog op een vervelende toonhoogte (geen idee wat dat op een groter systeem doet). Neemt niet weg dat de melodielijn prima is, vol rust en ademruimte, dus een beetje tweaken met dat geluid (of het vervangen) en je bent er denk ik.
 
Hi Andreos, je stringsynth klinkt mooi 'korrelig-deinend' (heb er even geen beter woord voor; positief bedoeld :W ) Zoals ik inmiddels van je ken heeft het weer een mooie muzikale vibe. Ben het wel eens met de fluit opmerkingen van hierboven, en ik ga daar nog iets aan toevoegen: Op de laptop speakertjes waarmee ik nu luister resoneert de fluit ook nog op een vervelende toonhoogte (geen idee wat dat op een groter systeem doet). Neemt niet weg dat de melodielijn prima is, vol rust en ademruimte, dus een beetje tweaken met dat geluid (of het vervangen) en je bent er denk ik.
Hola dorian.

Dank je wel.
Maar ik ben al aan een ander projekt bezig,en ben vooral met muziek maken bezig.
Volgende keer weer beter.
ik besteed al een hoop tijd in het mixen en dergelijke.
Dank voor je info

Groeten van Andreos, :)
 
Hallo Andreos. het idee is best wel goed maar op mijn hoofdtelefoon klinkt de fluit niet erg best. Hier een aantal goedbedoelde tips:

* Met vibrato effect of een lfo kun je de karakteristieke trillingen van de fluit naarmate hij na de aanslag langer duurt subtiel laten toenemen. Dan klinkt ie natuurlijker.
* Met een goede reverb en een beetje EQ maak je het geluid van de fluit ruimtelijker en minder schel.
* Als je dan ook de panning tijdens de song varieert wordt de fluit sound nog interessanter.

De begeleiding die onder het hoofdinstrument zit klinkt wel lekker.
 
Alles is al gezegd en ik sluit er me bij aan. Heel mooi idee met prachtige strings. Enkel een beter fluitgeluid gebruiken en dan is ie helemaal top :okdan: .

:doei:

Danny
Hola Danny,

dank je wel.

Groeten van Andreos :)
 
Hallo Andreos. het idee is best wel goed maar op mijn hoofdtelefoon klinkt de fluit niet erg best. Hier een aantal goedbedoelde tips:

* Met vibrato effect of een lfo kun je de karakteristieke trillingen van de fluit naarmate hij na de aanslag langer duurt subtiel laten toenemen. Dan klinkt ie natuurlijker.
* Met een goede reverb en een beetje EQ maak je het geluid van de fluit ruimtelijker en minder schel.
* Als je dan ook de panning tijdens de song varieert wordt de fluit sound nog interessanter.

De begeleiding die onder het hoofdinstrument zit klinkt wel lekker.
Hola Incognito,

Ik heb je bood schap gemist,neem het volgende keer mee!
Inmiddels was ik er al mee bezig en heb het vervangen:D

Groeten van Andreos:)
 
Hola hier de nieuwe versie:D


si=0c977a97b44b4868b7c7a4092734fab9&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing



Groeten van Andreos
 
Mooie dromerige track, andreos! Knap gedaan.

Wil je graag tekst, als je zingt? Ik stoorde me er niet aan (beluisterde de laatste versie), maar omdat het erover ging - ipv de fluit had je kunnen neurieën, bedenk ik me ineens.. soit, deze is ook mooi
 
Back
Top