Bad Day

Mooi hoor...:okdan:

en na slechte dagen komen goede dagen...

Welke synth's heb je gebruikt?
 
Mooie, meeslepende melodie die me een melancholisch gevoel geven. Bijpassende tapijtjes vullen die melancholie prachtig aan.

Ik hou wel van zulke "zwaarmoedige" muziek :okdan:

:doei:
 
Ja mooi en onvoorspelbaar, voor de wat meer donkere paella western!
 
Khad gisteren ook ne bad day. Iemand zei iets over een liedje op een forum en ge kent mij, ik moest het weer verbeteren. Al men liedjes leken opeens slecht te klinken door speakers en uiteindelijk zelfs door hoofdtelefoon. Ik was al wel heel de dag bezig geweest met bewerken en dus uren muziek in men oren.
In ieder geval heb ik deze morgen is door men liedjes gebladerd door de speakers, tvalt allemaal nog mee. De eerste release heeft inderdaad een zachte kick, ik wist dit eigenlijk en ik denk dat ik dat al in de andere liedjes heb rekening mee gehouden.
Ik ga dus gewoon doorgaan zoals ik bezig ben. Ik ben geen pro en hoef dat ook niet te zijn. Ik moet zelfs oppassen daarmee.
 
Hola
Khad gisteren ook ne bad day. Iemand zei iets over een liedje op een forum en ge kent mij, ik moest het weer verbeteren. Al men liedjes leken opeens slecht te klinken door speakers en uiteindelijk zelfs door hoofdtelefoon. Ik was al wel heel de dag bezig geweest met bewerken en dus uren muziek in men oren.
In ieder geval heb ik deze morgen is door men liedjes gebladerd door de speakers, tvalt allemaal nog mee. De eerste release heeft inderdaad een zachte kick, ik wist dit eigenlijk en ik denk dat ik dat al in de andere liedjes heb rekening mee gehouden.
Ik ga dus gewoon doorgaan zoals ik bezig ben. Ik ben geen pro en hoef dat ook niet te zijn. Ik moet zelfs oppassen daarmee
 
Hola jimmy.
Bij mij klinkt het goed.
Ik zou mij er niet zoveel van aantrekken.
Gewoon doorgaan.
Als je naar iedereen luistert
Word je gek.
en dan nog de vraag hoe men luistert.op een telefoon kan je geen beoordeling
maken.
Groeten van andreos.
 
Back
Top