eLicenser kan eindelijk volledig vervangen worden

Heeft iemand ook toevallig de " ElekDrums - VST Sound Instrument Set" van Steinberg aangeschaft?
Ik vind hem in ieder geval niet meer terug in de download assistant van Steinberg.

Als iemand n tip heeft hoe ik deze weer geïnstalleerd krijg, dan hoor ik het graag.

gr,
Paul
Hier kan je die nog terug vinden:

EDIT: Oops ik ben blijkbaar wat te laat en vind hier geen optie om mijn bericht te verwijderen.
 
Heeft iemand ook toevallig de " ElekDrums - VST Sound Instrument Set" van Steinberg aangeschaft?
Ik vind hem in ieder geval niet meer terug in de download assistant van Steinberg.

Als iemand n tip heeft hoe ik deze weer geïnstalleerd krijg, dan hoor ik het graag.

gr,
Paul
Voor oudere software moet je naar hun download archive. Staat gewoon op de support pagina van Steinberg.
 
Steinberg was natuurlijk vorig jaar al begonnen met Steinberg licensing voor Cubase 12, maar nu is daar ook Wavelab en The Grand bijgekomen. Ook Vengeance (Keilwerth Software) wordt nu via Avenger Licensing ondersteund. De eLicenser kan er dus uit uit en de software verwijderd. Ruimt weer lekker op.
Dit geldt nog steeds voor lang niet alle licenses van Steinberg. Met soundsets en VST's had ik er in totaal wel meer dan 25. Daarvan zijn er nog steeds een stuk of 5 niet over naar de nieuwe Activation Manager. Dus bij mij blijft de eLicenser nog steeds relevant, totdat Steinberg de laatste VST heeft aangeboden voor de nieuwe format.
 
Back
Top