Failliete muziekketen Keymusic veilt alle instrumenten met kortingen tot 90%: “Grootste muziekveiling ter wereld”

Inmiddels staan er wat kavels in de Piano, Gitaren en Drumstellen secties:

 
Mja, begin december was er een andere veiling, de prijzen die daar geboden werden waren echt hoog. Als particulier kom je er bijna niet tussen de opkopers die de btw weer terug krijgen en de veilingkosten kunnen aftrekken.
 
Is soort van startbod, je kan nog niet bieden.

Zo weinig synths ?
 
En geen info over staat of compleetheid, plus geen verhaal te maken na aankoop. Ga maar uit van kapot, wat bij een Polymoog helemaal een feest is.
 
En geen info over staat of compleetheid, plus geen verhaal te maken na aankoop. Ga maar uit van kapot, wat bij een Polymoog helemaal een feest is.
Ik denk dat ik 'm dan eens koop voor de onderdelen, 'k heb nl. nog wat van die blauwe knopjes nodig, 't lijken me dezelfde als voor de Rogue... 8o)
 

Attachments

  • Screenshot 2023-01-20 at 14-05-25 1 Vintage digitale piano POLYMOOG 280A.png
    Screenshot 2023-01-20 at 14-05-25 1 Vintage digitale piano POLYMOOG 280A.png
    563 KB · Bekeken: 77
En geen info over staat of compleetheid, plus geen verhaal te maken na aankoop. Ga maar uit van kapot, wat bij een Polymoog helemaal een feest is.

Het lijkt me geen magazijn spul, eerder B-stock en defect spul + hier en daar nog iets in originele doos maar niet veel.

Daar kan je idd je vingers aan verbranden :frons:

Jammer dat het niet gelijk als defect geadverteerd is, dan zou ik wel in de markt zijn.
 
pff ik zie gasten bieden op spullen en dat is gewoon boven de marktwaarde. Ze snappen niet dat je nog 17% en daarna over dat totaal nog eens 21% BTW moet betalen.
zzz
 
is allemaal FOMO imo, jwz
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top