.STD = sexually transmitted disease. Een b-stockje dus.
Hmmm, daar moet je dus dubbel voor bloeden tegenwoordig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.STD = sexually transmitted disease. Een b-stockje dus.
Ja ik reageerde mss iets te snel, ik vind deze online shopping wereld echt irritant man, dat prijzen zo bizar fluctueren naar mijn idee zou dat niet zo extreem moeten zijn.was 'n dag later (toen er 13 over waren) al bij geschroefd naar 779. Dit is dus eigenlijk goedkoper.
Behringer 2600 Blue Marvin bij Bax, 445 euro
Gisteren 445, maar nu heeft Bax de blauwe 2600 weer op 779 euro gezet. Met nog 13 stuks te koop.www.synthforum.nl
Op marktplaats biedt iemand, die hem onlangs toevallig per ongeluk per abuis verkeerd heeft besteld, hem aan voor 550.Ik denk wel dat ik een 2600 in huis wil halen, dus ff wachten als de prijs weer "normaal" is
Prijzen veranderen dagelijks bij Bax. Had het al eerder vermeld maar ik ontving een paar weken terug een Matriarch (geen B-stock) voor 1572 +/-. Dat was incl. 10% korting met code. Inmiddels is deze 2259.- excl. korting. Als je naar iets op zoek bent bij Bax kun je het best elke dag kijken of de prijs gunstig is. Althans, dat is wat ik heb gedaan.ik zie die blue Marvin toch echt voor 638 staan...
Had ik idd ook gezien. En gister zag ik dat hij bij Bax ook alweer “maar” 679 kost ipv 779.Music Store heeft em ook lager geprijsd dan de andere twee versies... Behringer 2600 Blue Marvin op 569 zit ie daar nu.
Een prijsverschil de andere kant op: Bax heeft de Korg ARP 2600 STD voor € 2.369 staan, en Thomann de Korg ARP 2600 M voor € 1.599.
Waar dat STD bij Bax voor staat weet ik niet. In de tekst eronder wordt gewoon over de M gesproken.
.1799,- nu als je een Korg ARP STD wil..
Beetje onduidelijk alleen, er wordt in de omschrijving gesproken over de M en de STD versie.. Misschien eerst even bellen voordat je op de koopknop drukt..
Dit inderdaad die zullen wel even wat stof staan te vergaren in het warehouse, maar ja, misschien blijkt het geheugen van de consument toch niet zo goed....Trouwens, die 100 Gray Meanies raakt Bax natuurlijk ook niet meer kwijt voor € 649 p.st.
Flash deal topic (misschien niet alleen maar bij Bax) lijkt me een goed idee.
Hoe is het gegaan?Ik ben de lange lijst van Maffez nu aan het doornemen... Ik wil in ieder geval zijn mods rond de VCFs doen. Daarnaast eens kijken wat er verder nog in de thread op MW is bedacht en ik ga nog even achter de mods van de TTSH aan..
Ik doe het ook om gewoon weer wat meer te leren over vintage synth-schema's en om extra goed te luisteren naar variaties.. Ik heb dat eerder met Roland-filters gedaan (SH5, System 100, System 700) en dat was erg leerzaam.. en leuk