Behringer 2600 Blue Marvin bij Bax, 445 euro

SRPP

Ouwe rot
Lid sinds
14 november 2010
Berichten
1.850
Locatie
Rosmalen
-1 ! Thanks :okdan:

Alleen omdat Todd Terje de ARP2600 heeft en ik toch wel positief ben over de Behringer model D.

Heb eerder Inspector Norse op een Korg Odyssey proberen te maken..drums uit een Elektron Rythm maar de 'drop' was praktisch onmogelijk door het ontbreken van bepaalde golfvormen... nu moet 't lukken.. :D



 
Laatst gewijzigd:
.

Daar staat bij dat ze er nu nog 313 van op voorraad hebben. Dan kan de prijs van € 539 vast nog wel wat naar beneden :)) Een van de twee Bax brothers vertelde me een tijd geleden al eens dat ze van veel Behringers een container vol moeten bestellen; doen ze dat niet, dan gaan Thomann en MST (die dat wel doen) voor, en worden kleinere bestellingen pas verstuurd wanneer die 'over' zijn...
 
Prijs kan idd nog wel omlaag, maar ik heb er toch maar een gekocht net met 5% extra korting. Vind het wel prima zo. :)
 

445 euro, wat mij betreft niet de mooiste, want vooral de afwijkende kast vind ik mooi aan de originele, maar toch, geen geld als je kijkt naar de hoeveelheid functionaliteit.

Voor de middag hadden ze er nog 68, nu nog 62, dus kennelijk is er animo voor :D
Bax is de behringer kloons aan het dumpen. Ze zijn honderden euros goedkoper dan in duitsland. verbaasd me niet echt. toen ik een B2600 blue marvin kocht, kon ik bijna niet geloven dat Bax er 700 op voorraad had, en ook nog 700 van de b2600 grey meanie. dat lijkt me echt veel te veel voor een niche product in een klein landje. richting eind van het jaar moet ook bax zn inventaris consolideren.
 
ik heb niet nog een monosynth nodig
ik heb niet nog een monosynth nodig
ik heb nie:bekdicht:

dit...

must.not.give.in.....

Al zo vaak naar beiden gekeken. Die 2600 (eigenlik wel de grijze), maar ook de MP
 
Het is geen geld toch, ik betaalde een tijd terug 529 met korting voor de grijze.
Voor die 445 heb je echt een hoop synth.
 
Waarschijnlijk gooien ze eerst de blauwe er uit, en dan die grijze.
Ja dat zou kunnen. Waren er een week geleden nog iets van 100.

Maat van me kocht m anderhalve week gelede. voor 540 met 5% korting, ik afgelopen vrijdag voor 480 met 5% en nu dus te koop voor 424 met 5%.
Ik zou nog ff wachten :D :verkoght:
 
Ik denk dat het wel met voorraad ruimte te maken heeft, maar of die ruimte voor Behringer gereserveerd wordt, dat hoeft niet, al lijkt het wel aannemelijk.

Ik heb zo het idee dat Bax toch wel moeite heeft om bijvoorbeeld alle Monopoly's kwijt te raken en 70 stuks 2600 dumpen doe je ook niet voor de lol. Als je inderdaad zoals hierboven is aangegeven een hele container per keer moet bestellen, dan ga je je toch ook wel afvragen of je daar wel winst op kan maken, ik bedoel, dumpen van voorraad drukt de marge aardig lijkt me. Maar misschien is winst wel binnen en maakt het ze verder niet meer uit dat ze de voorraad dumpen aan deze prijzen en gaat het bij de volgende container lading net zo.
 
Back
Top