Behringer 2600 Blue Marvin bij Bax, 445 euro

Ik heb er ook maar 1 besteld, past goed bij mijn Gray Meanie, nog 39 stuks nu. :W
 
Ik moest grinniken vanwege het combinatievoordeel:

Screenshot 2022-10-13 at 19.36.03.png
 
Helemaal niet gek om voor deze prijs een voorraadje te hebben voor wat mod-projecten. Meem 'm dan gewoon gezellig mee naar SDIY-club Modlab op dinsdagavonden in de WillemTwee studio's :eureka:

Zie ook deze pagina van Maffez: 2600 – maffez synth mods
 
Nog 31 stuks.. we laten Bax zien dat stunten werkt.. Oberheim next :D
 
Als Bax door zijn voorraad heen is kunnen de overgebleven shops hun prijzen verhogen.

Nog 26. :W
 
Gvd, dat gaat wel hard zeg, dat had ik niet gedacht.
Maar, ik denk dat ze ze voor 300-350 euro inkopen, afhankelijk van volume, dus ze pakken er ook bij 445 euro alsnog minimaal een procent of 30 op, geen medelijden met bax hoor.
 
Als ze allemaal verkocht zijn, dan wordt 10% minstens teruggestuurd dankzij de wet kopen op afstand, die b-stock staat straks voor 500+ euro weer in de shop dadelijk. :D
 
Sommige Behringer eurorack modules zijn nu ook erg goedkoop bij Bax. Zoals de system 100 182 sequencer voor €62,70 en de system 55 960 sequencer voor €100,70 als je die 5% kortingscode gebruikt eerder uit deze thread.
 
Kan je hem MIDI polychainen?
ja, volgens wat ik toch begrijp uit deze tekst: Behringer did add some modern features. The most obvious being MIDI, on 5 Pin Din as well as USB. There is even a MIDI Thru port, if you need to daisy chain this instrument with others. The MIDI implementation is very basic, with support for just Note ON/OFF messages. Aside from that, the 3rd Oscillator has 4 waveform outputs. You get a sine, triangle, sawtooth and pulse output whereas the original only had a sawtooth and pulse out on oscillator 3.
 
Gvd, dat gaat wel hard zeg, dat had ik niet gedacht.
Maar, ik denk dat ze ze voor 300-350 euro inkopen, afhankelijk van volume, dus ze pakken er ook bij 445 euro alsnog minimaal een procent of 30 op, geen medelijden met bax hoor.

Maar ze kopen/verkopen uiteindelijk ex btw.. dus 349,38 verkoop met de 5% kortingscode. Dan blijft er bij inkoop van 300 euro 49,38 marge over op 349,38. En dan heb je de verzendkosten en retourkosten (kopen-op-afstand en garantie) van een deel vd verkopen nog niet meegerekend.

Amazon verkoopt 'm trouwens ook voor 445..
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top