Behringer 2600 Blue Marvin bij Bax, 445 euro

ja, volgens wat ik toch begrijp uit deze tekst: Behringer did add some modern features. The most obvious being MIDI, on 5 Pin Din as well as USB. There is even a MIDI Thru port, if you need to daisy chain this instrument with others. The MIDI implementation is very basic, with support for just Note ON/OFF messages. Aside from that, the 3rd Oscillator has 4 waveform outputs. You get a sine, triangle, sawtooth and pulse output whereas the original only had a sawtooth and pulse out on oscillator 3.
Daisychainen is iets anders, dan stuurt hij de midi in gewoon door. Bij polychainen verdeelt hij de midi noten van 1 kanaal over meerdere apparaten en, indien mogelijk, zet hij de patch gelijk. Moog phattys kunnen het en nog wel wat synths. Bij een 2600 zou het een beetje hel worden om patches manueel 4x ofzo in te stellen.
 
Gisteren 445, maar nu heeft Bax de blauwe 2600 weer op 779 euro gezet. Met nog 13 stuks te koop.

Donderdag de 13e... hahaha.

Ik zit door Corona deze hele week al thuis .. hoge koorts.. hoesten.. spierpijn.. ellendig voelen.. gisteren ging iets beter en dan ineens GAS!!!

Vandaag voel ik me weer iets minder maar wel een leuk vooruitzicht.. :okdan:

Blue Marvin on its way.png
 
zijn er al die er meerdere hebben gekocht?
Ik heb voor goede prijzen een Gray Meanie, een Xmas editie (die zwarte met digitale reverb) en nu dus een Blue Marvin... overkill... maar wel gaaf spul ❤️ (allemaal bij Bax overigens)
 
Ik heb voor goede prijzen een Gray Meanie, een Xmas editie (die zwarte met digitale reverb) en nu dus een Blue Marvin... overkill... maar wel gaaf spul ❤️ (allemaal bij Bax overigens)
Moest het even opzoeken...
Datum
ModelPrijs
2021-02-18Gray Meanie541.73
2021-11-06Behringer 2600 black472.02
2022-10-13Blue Marvin422.75

De Blue Marvin is met afstand de goedkoopste... maar ja... ik weet nog dat het "vechten was" in 2021 om überhaupt een "Meanie" of "Marvin" te bemachtigen...
 
Moest het even opzoeken...
DatumModelPrijs
2021-02-18Gray Meanie541.73
2021-11-06Behringer 2600 black472.02
2022-10-13Blue Marvin422.75

De Blue Marvin is met afstand de goedkoopste... maar ja... ik weet nog dat het "vechten was" in 2021 om überhaupt een "Meanie" of "Marvin" te bemachtigen...
Tof dat je de Bleu Marvin hebt kunnen kopen lager dan de Black editie zelfs ;-) gebruik je ze zelf ook alle 3 in je setup?
 
Tof dat je de Bleu Marvin hebt kunnen kopen lager dan de Black editie zelfs ;-) gebruik je ze zelf ook alle 3 in je setup?
Ik heb het gisteren geprobeerd maar ik kom net wat ruimte te kort om er drie goed bedienbaar te hebben (naast een keystep pro voor sequencing). Ik heb mijn muziek gear op dezelfde desk als mijn computer dus het is een beetje schipperen met ruimte. Er komt meer ruimte voor een "semi permanente" setup maar ik moet nog even verzinnen hoe (en in welke kamer) ik dat hebben wil.
 
Ik had geen plek voor een nieuwe synth van deze omvang... maar indien wel, had ik hem in deze houten jas gehangen. 8~
 
Moest het even opzoeken...
DatumModelPrijs
2021-02-18Gray Meanie541.73
2021-11-06Behringer 2600 black472.02
2022-10-13Blue Marvin422.75

De Blue Marvin is met afstand de goedkoopste... maar ja... ik weet nog dat het "vechten was" in 2021 om überhaupt een "Meanie" of "Marvin" te bemachtigen...
De deflatie slaat hart toe
 
Back
Top