Behringer 2600 Blue Marvin bij Bax, 445 euro

STD = sexually transmitted disease. Een b-stockje dus.
.
Hmmm, daar moet je dus dubbel voor bloeden tegenwoordig :)
 
was 'n dag later (toen er 13 over waren) al bij geschroefd naar 779. Dit is dus eigenlijk goedkoper. ;)

Ja ik reageerde mss iets te snel, ik vind deze online shopping wereld echt irritant man, dat prijzen zo bizar fluctueren naar mijn idee zou dat niet zo extreem moeten zijn.
Ik denk wel dat ik een 2600 in huis wil halen, dus ff wachten als de prijs weer "normaal" is
 
Ben wel benieuwd waar de tweedehandsprijs uiteindelijk op gaat stabiliseren. Als dat een paar honderd euro wordt gaat het voor mij ook moeilijk worden om de verleiding te weerstaan...
 
Prijzen veranderen dagelijks bij Bax. Had het al eerder vermeld maar ik ontving een paar weken terug een Matriarch (geen B-stock) voor 1572 +/-. Dat was incl. 10% korting met code. Inmiddels is deze 2259.- excl. korting. Als je naar iets op zoek bent bij Bax kun je het best elke dag kijken of de prijs gunstig is. Althans, dat is wat ik heb gedaan.
 
Die 445,- excl 5% korting was wel belachelijk laag, een absolute no brainer als je er nog geen had en zelfs als je er wel al een had dan is het nog een leuke uitbereiding.

588,- bij Thomann nu overigens wat ook een prima prijs is nog steeds.
 
Als ze zo gedumpt worden, wordt een modificatie-projectje van een 2600 extra aantrekkelijk... Een eerste blik op de binnenkant, die ik morgen bij ModLab (SDIY-club in de WillemTwee Studio's) onder handen ga nemen.

Heb je zin om mee te kijken en ben je toch in de buurt: morgen vanaf 19:30 in de WillemTwee Studio's in Den Bosch (aanbellen bij de deur rechtsachter het café).


20221017_221137.jpg
 
Wat ga je aanpassen, Ishi?

Hier is de 2600 ook bezorgd vandaag. Aanvankelijk had ik veel last van midi noten die bleven hangen. Firmware update van v1.0.0 naar v1.0.1 heeft dat gelukkig opgelost. Via de synth tribe app was de update zo gepiept.
 
Ik ben de lange lijst van Maffez nu aan het doornemen... Ik wil in ieder geval zijn mods rond de VCFs doen. Daarnaast eens kijken wat er verder nog in de thread op MW is bedacht en ik ga nog even achter de mods van de TTSH aan..

Ik doe het ook om gewoon weer wat meer te leren over vintage synth-schema's en om extra goed te luisteren naar variaties.. Ik heb dat eerder met Roland-filters gedaan (SH5, System 100, System 700) en dat was erg leerzaam.. en leuk :)
 
Laatst gewijzigd:
Cool! Niet meteen dingen in mijn hoofd die ik zou willen veranderen aan de B2600, maar wel gaaf om hem eens open te zien.
 
Een prijsverschil de andere kant op: Bax heeft de Korg ARP 2600 STD voor € 2.369 staan, en Thomann de Korg ARP 2600 M voor € 1.599.

Waar dat STD bij Bax voor staat weet ik niet. In de tekst eronder wordt gewoon over de M gesproken.

1799,- nu als je een Korg ARP STD wil..

Beetje onduidelijk alleen, er wordt in de omschrijving gesproken over de M en de STD versie.. Misschien eerst even bellen voordat je op de koopknop drukt..

 
1799,- nu als je een Korg ARP STD wil..

Beetje onduidelijk alleen, er wordt in de omschrijving gesproken over de M en de STD versie.. Misschien eerst even bellen voordat je op de koopknop drukt..

.
Er lijkt helemaal geen STD versie te bestaan :gaap: Nergens iets over te vinden, ook niet bij Korg, alleen Bax gebruikt de term STD. Het is dus gewoon een M.

Trouwens, die 100 Gray Meanies raakt Bax natuurlijk ook niet meer kwijt voor € 649 p.st. :dubbel:

Ik ben zelf trouwens niet in de markt voor een Korg 2600. Maar het enorme prijsverschil viel me op.
 
Haha, ik ben ook net toe die conclusie gekomen, STD is idd een M.. mooie verkoop truc dan.. :D
 
Trouwens, die 100 Gray Meanies raakt Bax natuurlijk ook niet meer kwijt voor € 649 p.st. :dubbel:
Dit inderdaad :D die zullen wel even wat stof staan te vergaren in het warehouse, maar ja, misschien blijkt het geheugen van de consument toch niet zo goed....

Flash deal topic (misschien niet alleen maar bij Bax) lijkt me een goed idee.
 
Ik ben de lange lijst van Maffez nu aan het doornemen... Ik wil in ieder geval zijn mods rond de VCFs doen. Daarnaast eens kijken wat er verder nog in de thread op MW is bedacht en ik ga nog even achter de mods van de TTSH aan..

Ik doe het ook om gewoon weer wat meer te leren over vintage synth-schema's en om extra goed te luisteren naar variaties.. Ik heb dat eerder met Roland-filters gedaan (SH5, System 100, System 700) en dat was erg leerzaam.. en leuk :)
Hoe is het gegaan?
 
Back
Top