Nieuw lid

jeroen020

Nieuwkomer
Lid sinds
28 juni 2022
Berichten
4
Locatie
Amsterdam
Hoi, ik ben lid geworden omdat ik weer wat meer met muziek bezig ben. Voorheen veel 'in the box' maar sinds aanschaf van een Octatrack en Syntakt merk ik dat ik een stuk meer plezier heb. Ik heb niet voldoende talent om hele nummers te maken maar vind het met name leuk om beats, samples en soms melodietjes te mixen met DJ-en. Ik ben hier vooral om me nog wat meer te verdiepen in ideeën en plannen mbt nieuwe / te vervangen gear.
 
Welkom Jeroen :biertje: Octratrack en Syntakt is denk ik een mooie combi waar je veel mee kunt doen....ik ben zelf relatief laat in de Elektron spullen gestapt (heb een Octratrack,Digitakt en Digitone) maar het heeft mijn creatieve impulsen wel goed gedaan.

Voor ideeën over (nieuwe) gear ben je op dit forum aan het juiste adres. Ik zou bijna zeggen: kijk maar uit, want voor je het weet is je setup flink gegroeid :D
 
Dank voor het welkom. Ja ik weet dat ik moet uitkijken, maar regel is 1 erin, 1 eruit. Dus nu concreet aan het overwegen of ik een Digitone Keys kan vinden ter vervanging van een Komplete Control S49 Mk2. Maar die Digitone Keys lijkt nergens te vinden momenteel... Hoop niet dat hij uit productie gaat.
 
Back
Top