KV331 SynthMaster 2 Sale 26.22 euro

Bono

S.P.Q.R.
Lid sinds
19 september 2011
Berichten
1.903
Locatie
Kampen
KV331 SynthMaster 2 Sale bij Pluginboutique voor 26.22 euro

Best goedkoop!

 
Ondergewaardeerde synth, heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt, de laatste versie heeft ook een nieuwe skin waardoor de verouderde gui ook verleden tijd is. Gek genoeg heb ik deze synth al best lang en bijna nooit gebruikt. Zal hem eens afstoffen.
 
Gek genoeg heb ik deze synth al best lang en bijna nooit gebruikt.

voor mij geldt hetzelfde, het ding kan zoveel, en is erg goed. inderdaad; afstoffen! en .. MPE...
versie 3, al lang aangekondigd, wordt bijna de Zebra 3 aankondiging... maar komt zal nog meer toevoegen, granular, volgens mij, bij voorbeeld.

goed... ik grijp meestal naar MSoundFactory... terwijl Syntmaster zeer capabel is.. om een soft synth te noemen waar ie mee te vergelijken is, al heeft ie meer van Avenger weg? (maar die heb ik dan weer niet...)

de nieuwe GUI, toch al een tijdje uit, en sinds kort een VST3 (omdat het mot...) versie, maakt het zeker een veel fijnere soft synth om mee te werken. er is veel aandacht besteed aan de workflow, de grafische feedback én de mogelikheden...
waarom zo weinig gebruikt dan?
 
waarom zo weinig gebruikt dan?
Misschien door een overvloed aan synths? :D

versie 3, al lang aangekondigd
Ik heb contact met ze gehad en gevraagd wanneer deel 3 uit komt, helaas houden ze daarover hun mond. Wat wel jammer is van Synthmaster, en nog meer van Reveal-sound (spire), is dat ze focussen op expansion packs waarmee ze denk ik behoorlijk verdienen. Een nieuw deel is daarom waarschijnlijk niet belangrijk. Hoe lang ik al niet zit te wachten op een Spire 2, vraag me af of die ooit komt.
 
Misschien door een overvloed aan synths? :D

:duivels::beard: een zondvloed! nee, elke synth (vrijwel alle, er zijn maar 2 of 3 uitzonderingen, al begin met een van die uitzonderingen nu juist weer te werken...), wordt gebruikt, ik weet het niet. wellicht wacht ik op versie 3.... er is nogal een overlap met andere soft synths die ik gebruik, maar die hebben dan niet alles, of niet alles, in huis zoals synthmaster... Pigments, of MSF, LION grijp ik ook makkelikker, of Generate, etc. etc.

Ik heb contact met ze gehad en gevraagd wanneer deel 3 uit komt, helaas houden ze daarover hun mond. Wat wel jammer is van Synthmaster, en nog meer van Reveal-sound (spire), is dat ze focussen op expansion packs waarmee ze denk ik behoorlijk verdienen. Een nieuw deel is daarom waarschijnlijk niet belangrijk. Hoe lang ik al niet zit te wachten op een Spire 2, vraag me af of die ooit komt.

daar geven ze idd geen antwoord op, maar ze hebben het hele framework omgegooid, dacht ik, eigenlik in voorbereiding voor 3... dus je hebt nu al een soort van v3....
en idd, de focus ligt op de expansion packs... ik heb synthmaster, ik weet niet meer voor hoe veul, ook goedkoop gekocht, wellicht net iets meer dan nu, zal een paar euri schelen.
de expansion packs; dat is het verdienmodel (eigenlik zoals bij Glitchmachines.... al worden die nog veel goedkoper aangeboden, de plugins, maar goed, die zitten niet zo vol als synthmaster).

ik wist niet eens dat er een Spire 2 was aangekondigd. er is ook al een tijd sprake van dat Serum 2 moet komen, duurt ook al erg erg lang.. goed, heb geen Serum, heb Vaporizer 2 (die ken je!), ondanks dat de developer in zwaar weer zit, blijf ik Vaporizer 2 gebruiken, dat terzijde, want het ding werkt, meer dan zelfs...

ik zou wel eens benieuwd zijn hoeveel een instrument zou kosten zónder presets.... misschien maakt dat niet zoveel uit in de prijs, of wel? zie Vital b.v.

nou ja, je ziet het al aan Synthmaster, de bundel is wat veel gebruikers willlen... en die soundpacks, je ziet het bij veel soft synths, overtreffen met gemak de basisprijs..
 
Back
Top