Animatie met live score van Danny Wolfers, in Eye

stevaux

inverter
Lid sinds
7 juli 2004
Berichten
1.677
Locatie
Almere
Legowelt presents Ambient Trip Commander (live) / Mila V / Palmbomen II | Eye Filmmuseum


39.jpg


 
Zoiets gaafs van een SF lid, en nog 0 discussie op SF?! Dat verbaasd me echt.
Ik hoop dat er wel meer synth liefhebbers gaan, dit is toch echt een uniek evenement.
 
Heb vorig jaar al een "rough cut" gezien en ga deze zaterdag ook naar de voorstelling!
 
Ziet er heel gaaf uit zeg!
Zowel muzikaal als wel tekentechnisch... :)
Dat kan ons Danny wel... Petje af!
 
Ik vond het ook erg hard en was mn doppen vergeten helaas.
Maar de film en de muziek vond ik te gek.
 
Vond het verder een mooie animatie met mooie kleuren en de eenvoud van de tekeningen heeft z'n charme. Even ondergedompeld in de legowelt wereld. Knap natuurlijk om het live helemaal van geluid te voorzien.

Ik had trouwens wel graag meer willen zien van de Dutch Spy van Mila V aan het eind ;)
 
Heel knap en super creatief. Die talk had ik geen geduld meer voor 😁
 
Dutch Spy was niet van Mila V, maar van de "how-to film" van Kai Hugo.

Was leuk! die interiewer kwam naderhand alleen echt niet uit z'n woorden steeds. Viel wel wat tegen ja, maar wel geinig om dat er bij te hebben.
 
Ik weet nog wel dat we toen van die grote note-blokken hadden;
ik pakte een pen zet een flinke stip op de eerste bladzijde,
een iets grotere stip op de tweede bladzijde etc...
Tot het een grote cirkel was die van een berg rolde... Toen zat de blocnote helemaal vol. (500 blaadjes)
Die je dan zo met je vingers heel snel liet afgaan zodat je van een punt naar een rollende bal van een berg af ziet rollen.
Dát was mijn eerste en tevens laatste animatie die ik ooit heb gemaakt...

Animeren/tekenfilms/etc, creëren is heel complex, heel veel werk, en heel veel geduld...
Of het nu van papier komt of digitaal, beide is het creative arbeid!

Heel mooi gedaan!!
oke5.png
 
Back
Top