Remains Of The Day

Dag Robi,

Ja dit is mooi:halleluja
En je hebt ook echte instrumenten gebruikt kan heel goed samen met Synth's.

Groeten van andreos:)
 
Op zich leuk maar ik snap de 'knipjes' in de samples niet helemaal.
Zijn het schoonheidsfoutjes of is het bewust? En in geval van het laatste moet je het misschien nog wat extremer doen misschien.
 
raar, had de reacties nog niet gelezen terwijl ik je stuk beluisterde, en in gedachten was ik ook al van: zou perfect voor natuurfilm kunnen dienen...knap gedaan! ;)
 
Die instrumenten heb ik trouwens met een sampler gedaan.
Op zich leuk maar ik snap de 'knipjes' in de samples niet helemaal.
Ik snap die 'knipjes' wel. Het zijn voorgekauwde loops, en je hoort duidelijk dat ze (slecht) aan elkaar gekleefd zijn.
Echt hickups tssn de verschillende loops.
Ik ben absoluut geen voorstander van dit soort voorgekauwde loops met acoustische bewegingen en ik ben bijgevolg onverbiddellijk.
Het bevordert luiheid en je leert er niets van bij.
De kunst is net om alle instrumenten uit orkest library's te gebruiken en zelf in te spelen en te arrangeren. Dat je niet perfect kan spelen is geen erg. Event edit (velocity, timing, volume ctrl) in een DAW zijn daarbij je tools.
Dat is een uitdaging en vraagt een behoorlijke inspanning. Sorri Robi.
 
Laatst gewijzigd:
Er zitten inderdaad veel abrupte overgangen en gekke knipjes in, maar los daarvan vind ik het muzikaal zeker geslaagd. Zitten hele mooie en sfeervolle stukken in. Zijn de melodietjes en akkoorden nu van jou of zat dat al in het bronmateriaal?
 
Zoals sommige mensen hierboven al gezegd hebben: heel filmisch (wat een compliment is), origineel, maar de wat raar afbrekende samples storen mij ook wel een beetje. Maar op zich een interessante ruimte om te verkennen, minimalistische klassieke muziek mixen met een electronische muziek esthetiek.
 
Back
Top