Teenage Engineering presenteert de TX-6 mixer

1650875220625.png


TX-6 is onze krachtige 6-kanaals stereomixer met ingebouwde equalizer, filters, compressor, aux send, cue en digitale effecten. Deze ultra-draagbare mixer kan ook worden gebruikt als multifunctionele USB-C-audio-interface. Vervaardigd in geanodiseerd aluminium met een PU lederen achterkant.

3,5 mm mini-jack naar 6,3 mm adapter
Compatibel met iOS-apparaten (MFI)
oplaadbare batterij
Behuizing: aluminium 6063 met PU-leer

https://teenage.engineering/store/tx-6

Prijs: 1199 euro

edit: vertaling in het Nederlands door het mod-team
 

Attachments

  • 1650875171863.png
    1650875171863.png
    258,1 KB · Bekeken: 150
Last edited by a moderator:
yes het is idd wel revolutionar een 12 kanaals mixer battery powered audio interface.
En dat maakt het een niche product omdat er niet vergelijkbaars bestaat.
Voor de rest kunnen ze mijn .... likken met die achtelijke prijs.
 
Ik vond de bastl dude al aan de prijs, maar nog wel te rechtvaardigen voor mijn po's. Voor dit bedrag heb je ook een OP-1.
 
De bouwkwaliteit van Teenage Engineering spul, heb ikzelf toch te vaak negatieve verhalen over gehoord. Niet de behuizingen maar de overige onderdelen zoals toetsen en dergelijke. Vandaar dat het ook moeilijk is om de prijzen van hun spullen te rechtvaardigen. Voor dit soort bedragen zou je absolute kwaliteit verwachten die een leven lang plezier kan bieden.
 
yes het is idd wel revolutionar een 12 kanaals mixer battery powered audio interface.
En dat maakt het een niche product omdat er niet vergelijkbaars bestaat.
Voor de rest kunnen ze mijn .... likken met die achtelijke prijs.
Hahahahahahahahahahaha.
De markt is er gek genoeg voor (denk ik). Ongeveer alles waar een beetje een hype omheen is gebouwd gaat voor 100% meer weg dan ik zou willen betalen.
Maar ze maken best interessante producten en de fanbase is groot genoeg.
En voor 50% van de prijs, zou ik een OP1 of zo'n mixer mogelijk interessant vinden, maar absoluut niet voor dit geld.
M'n 'Peak kostte nog minder :)
 
Tja, dit is dan ook weer minder handig aan zo’n compact apparaat:

A7167F23-399B-43ED-B5BD-A955B68687D9.jpeg
 
Probleem du jour zalle we maar zegge

Dat probleem heb je met de bluebox ook. Idd, hipster anorexia kabels kopen.
 
Stom idd. bij mijn Model:Samples moet je ook behoorlijk skinny jacks gebruiken, mooie Neutriks passen niet.

Overigens vind ik dat plastic deel zo bovenop die TX-6 behoorlijk fugly, dat ze daar niet iets mooiers voor hebben verzonnen.
De onderkant met dat leer is dan weer wel fraai.
 
Wat ik er van vind? ___________ !
Daarmee is alles gezegd.
 
Dat ze er maar veel geld mee gaan verdienen en ook weer nieuwe gekke dingen zoals pocket operators uitbrengen :D
 
Ik heb wel een portable setup, maar dit is echt te priegelig voor mijn handen.....zelfs voor mijn ogen denk ik.
 
Ik heb wel een portable setup, maar dit is echt te priegelig voor mijn handen.....zelfs voor mijn ogen denk ik.
Ja, dat zeg je goed. Ik moet even aanvullen : ik heb 'nog' geen portable setup en zelfs al zou ik die gaan samenstellen, dan kwam deze er (iig voor deze prijs) niet in voor :)
 
Back
Top