Synth Tattoo

±10 jaar verder en ik kan niet zeggen dat het veel ruimdenkerder is geworden...

Och, ik proef ik dit draadje toch meer dat mensen het prima vinden als iemand het wil, maar niet voor henzelf. Hoef er zelf ook geen, trouwens, maar heb er verder geen problemen mee.

Als ik een bedrijfslogo zou laten zetten, dan die van Douwe Egberts. :koffie:
 
Leuke denkoefening: stel, je wordt verplicht een synthtattoo te laten zetten. Welke, waar en hoe groot? Een grote nektattoo van het Behringerlogo is inderdaad verleidelijk als opstapje naar de uitkering lifestyle, maar misschien toch maar iets anders...

Ik was aan het denken richting 4 jack sockets, 1 op elke vinger. En dan CV IN, CV OUT, TRIG IN, TRIG OUT erboven.
 
kansloos de meeste tatoos. tenzij het een enorme gun in je gezicht is. en je dan afvragen waarom niemand je in dienst neemt.
 
tattoo5_0.jpg
 
Yup, thanks :). Heb ook nog een tribal op mijn enkel. Daarvan moet ik dan weer wel toegeven ‘dat zou ik nu niet meer doen’. Maar hey, ben dus ook jong geweest ;-)
 
Bij mijn lokale rock n roll tattoo shop hing een bordje: "Tribel = Heibel". :D
 
@kobuz : Wauw, is dat dan de RD-8 mk1 of mk2 ? :D
 
ik zou het nooit doen (ik ben een ubersaai braaf ventje) maar ik vind het oberheim logo geweldig.

of dit logo, en dan de tekst er onder 'keep your wife away when i'm playing my synth' of andere onzin

1656023898218.png
 
Back
Top