Wie kent deze 2ehandswinkel / site: tools4tones.nl ?

Als ik in de buur ben ga ik er altijd even langs , ook is dat voor mij 100km verderop.

Gezellig "ouderwets" volgepropt muziekzaakje met voornamelijk gitaar en accessoires, maar heeft ook af en toe wat synths.
Vriendelijke eigenaar met kennis van zaken.
Koopt en verkoopt ook 2e hands , en mijn mening niet echt te duur.
Online winkelen gaat dus ook nog op de ouderwetse manier :)

Parkeren is naast het hartje van nijmegen niet zo makkelijk , omdat de winkel net naast keizer karel plein ligt [ nachtmerrie ]
 
Geen ervaring mee, maar de site ziet er veel te dubieus uit... voor een dubieuze zaak. Zal dus helmaal ok zijn :okdan:
Aanbod ook leuk, klinkt idd als een zaakje om lekker rond te snuffelen.
 
Winkeltje zit op 5 minuten fietsen maar om de 1 of andere manier ben ik er nog nooit binnen geweest. Wel vaak eens in de vitrine gekeken. Meestal toch naar de andere twee (grotere) winkels hier, hoewel die nou ook niet echt uitblinken in service. Vanmorgen nog voor een setje snaren, de volgende keer zal ik toch eens daar gaan proberen. De ervaring van @Hilltree klinkt iig goed. Ze zitten er al een aantal jaar, dus ze zullen inderdaad wel iets goed doen...

Parkeren is naast het hartje van nijmegen niet zo makkelijk , omdat de winkel net naast keizer karel plein ligt [ nachtmerrie ]
Valt bij de winkel wel mee. Schuin tegenover zit Villa Voorstad, daarachter/naast heb je een groot parkeerterrein van de Jumbo. Als je vanuit richting Arnhem komt ga je over de Oversteek en anders kom je waarschijnlijk vanaf de A73. Dan kom/hoef je tegenwoordig niet meer langs Keizer Karel. Tenzij je een verkeers-masochist bent.
 
Dank allemaal voor de respons hierop.
Iemand vroeg recent mijn advies over deze zaak ivm mogelijke inkoop.
Komt helemaal overeen met de ervaringen die jullie hier deelden;
Prettige en betrouwbare mensen daar.
 
Deze zaak bestaat in een of andere vorm al een jaar of 20. Zaten vroeger op het industrieterrein een stuk verderop schuin tegenover René, @SmartBits
Veel spullen, veel gitaar vooral, nu al jaren niet meer geweest, maar dat de site dodgy is, zegt niet veel in dit geval. Ademt een beetje de sfeer van de winkel (zoals ie vroegah was iig).
 
Vaker geweest in de jaren '90 en goede ervaringen met koop. Achteraf bekeken had ik veel meer bij ze moeten kopen.. :)
 
Ik bedoelde dus ook gewoon al een jaar of 30…🤦‍♂️ kut wat gaat de tijd snel.
 
Back
Top