• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2021 is begonnen.
    En dat mag je hier doen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Country Roots

demian

Tijdelijk lid
Omdat ik synthesizers al meer dan een tijdje zat ben (uhuh) gooi ik het maar eens over een andere boeg. :D

subliminalcut

Stamgast
Lekker relax nummertje ๐Ÿ‘

Heb sinds kort een gitaar en heb al week geen synth aangeraakt . Had ik jaren eerder moeten doen is echt super leuk en inspirerend.

NorthernLightX

Prutser
Lekker sfeertje hoor! Zie mezelf al zitten op het strand met een cocktail. Heeft een beetje de vibe van Alvaro Soler, dat luistert mijn zoon helemaal grijs.

Dan een paar opmerkingen:
Drumkit klinkt erg synthetisch, vind ik niet zo goed passen bij alle andere instrumenten die vrij "echt" klinken. Drums zijn ook mega op de tel en zelfs het volume (velocity) lijkt overal gelijk. Dat is jammer.
Het mist voor mij nog een klein beetje intro. Hoeft niet lang te zijn, een paar maten is genoeg.
Er moet een vocal bij! Dit liedje verdient dat wel hoor, het is catchy genoeg. Potentiele top40 zomerhit als je de juiste vocalist en tekst weet te vinden.

Heel leuk, dat de drums wat synthetisch zijn en op de tel geeft juist een aardig contrast met de andere instrumenten, denk ik.

MacGyverGear

๐ŸŽน๐ŸŽท๐ŸŽธ ๐ŸŽค๐Ÿ‘
Hey, daar is ie weer.. :D :mega: Ik vond de clapjes in de eerdere versie wel cool.. maar heerlijk sfeertje. :okdan:

Een vocal lijntje idd... het schreeuwt om vocalen ja. Waar moet de tekst over gaan? Ik las de eerste keer Country roads? :D Maar Country roots is een leuke woordspeling.. :)

demian

Tijdelijk lid
Thanks!

Die clapjes waren leuk inderdaad, ik vond ze alleen een beetje plopperig klinken op een of andere manier op andere speakers, dus zodoende had ik ze er maar uitgehaald. :)

krautrock1958

Ouwe rot
Leuke track, je speelt lekker gitaar btw.
Ik las in een andere post over je mix en je nieuwe headphone maar hier klinkt het lekker vind ik.