Country Roots

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.505
Omdat ik synthesizers al meer dan een tijdje zat ben (uhuh) gooi ik het maar eens over een andere boeg. :D

 
Lekker relax nummertje 👍

Heb sinds kort een gitaar en heb al week geen synth aangeraakt . Had ik jaren eerder moeten doen is echt super leuk en inspirerend.
 
Lekker sfeertje hoor! Zie mezelf al zitten op het strand met een cocktail. Heeft een beetje de vibe van Alvaro Soler, dat luistert mijn zoon helemaal grijs.

Dan een paar opmerkingen:
Drumkit klinkt erg synthetisch, vind ik niet zo goed passen bij alle andere instrumenten die vrij "echt" klinken. Drums zijn ook mega op de tel en zelfs het volume (velocity) lijkt overal gelijk. Dat is jammer.
Het mist voor mij nog een klein beetje intro. Hoeft niet lang te zijn, een paar maten is genoeg.
Er moet een vocal bij! Dit liedje verdient dat wel hoor, het is catchy genoeg. Potentiele top40 zomerhit als je de juiste vocalist en tekst weet te vinden.
 
Heel leuk, dat de drums wat synthetisch zijn en op de tel geeft juist een aardig contrast met de andere instrumenten, denk ik.
 
Hey, daar is ie weer.. :D :mega: Ik vond de clapjes in de eerdere versie wel cool.. maar heerlijk sfeertje. :okdan:

Een vocal lijntje idd... het schreeuwt om vocalen ja. Waar moet de tekst over gaan? Ik las de eerste keer Country roads? :D Maar Country roots is een leuke woordspeling.. :)
 
Thanks!

Die clapjes waren leuk inderdaad, ik vond ze alleen een beetje plopperig klinken op een of andere manier op andere speakers, dus zodoende had ik ze er maar uitgehaald. :)
 
Leuke track, je speelt lekker gitaar btw.
Ik las in een andere post over je mix en je nieuwe headphone maar hier klinkt het lekker vind ik.
 
Back
Top